خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل از برنامه ریزی اشتغال ۲۹هزار نفر تا سه سال آینده خبر داد که در صورت تحقق این تعداد صاحب شغل می شوند.

به گزارش ایرنا، قاسم رحیمی روز دوشنبه در جلسه کارگروه تخصصی توسعه اشتغال استان اردبیل افزود: ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در کشور طرح های اشتغالزا در دستور کار دارد و ضروری است مدیران دستگاه های اجرایی طرح های اشتغالزا را احصا و برای تحقق آن برنامه ریزی کنند.
وی اضافه کرد: همچنین اشتغالزایی 18 هزار نفر در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی براساس تبصره ۱۸قانون بودجه در استان در دست بررسی است.
رحیمی با بیان اینکه طرح تکاپو یکی از طرح های اشتغالزا در کشور است افزود: در قالب این طرح اشتغالزایی 10هزار نفر از فارغ التحصیلان دانشگاهی استان در اولویت قرار گرفته است .
وی بیان کرد: این طرح علاوه بر توسعه کارآفرینی زمینه اشتغال برای فارغ التحصیلان دانشگاهی را نیز فراهم می کند.
رحیمی اضافه کرد: دولت تدبیر و امید اشتغال جوانان را در اولویت کاری خود قرار داده و مدیران دستگاههای اجرایی هم مصمم هستند تا سیاست ها و برنامه های اشتغال زایی تحقق یابد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تصویب ۲۱ رسته شغلی در استان برای اشتغالزایی را یادآور شد و افزود: تمامی این طرح ها از طریق بخش خصوصی و با ارایه تسهیلات بانکی صورت می گیرد.
قاسمی درباره تسهیلات مشاغل خانگی افزود: در سال جاری تسهیلات مشاغل خانگی استان ۲۲0 میلیارد ریال مصوب شده که ضروری است بانک ها در پرداخت این تسهیلات اهتمام بیشتری داشته باشند .
در این جلسه 6رسته جدید صنایع چوبی ،صنایع ساختمانی و معدنی ،مجموعه های اقامتی ،گردشگری سلامت و درمان ،خدمات ورزشی و تندرستی و خدمات حمل و نقل برای ایجاد اشتغال در استان مصوب شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید