خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در بازدید از گروه صنعتی ماموت، با تأکید بر ضرورت نقش آفرینی کسب و کارهای خلاق در صنایع،  شکوفایی ظرفیت صنایع بزرگ را در ارتباط این صنایع با استارتاپ ها دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری از بخش های گوناگون گروه صنعتی ماموت بازدید کرد.
در این بازدید، بر ضرورت نقش آفرینی کسب و کارهای نوپا صنایع بزرگ استفاده از ظرفیت های خلاقانه استارتاپ ها به خصوص در صنعت حمل و نقل تأکید شد.
این مجتمع با بهره گیری از دانش و تجربه داخلی و فناوری شرکت‌های معتبر خارجی، امکان تولید قابل رقابت با محصولات برتر جهانی بر اساس خواسته های مشتری را فراهم کرده است.
این مجموعه صنعتی با هدف صادرات علاوه بر تامین نیازهای داخلی، ضمن ایجاد کارخانه در کشورهای حوزه خلیج فارس به تأسیس شرکت های تجاری در کشورهای آلمان،‌کویت، سوریه و کشورهای آفریقایی کرده است.
مجتمع صنعتی ماموت  پنج گروه محصولات متنوع را با هدف تحقق اهداف توسعه اقتصادی کشور با صدور این محصولات به سه قاره اروپا، آسیا و آفریقا ارائه می کند.
گروه صنعتی ماموت  فعال در  صنعت حمل و نقل، صنعت ساختمان، صنایع مخابراتی و سیستم های پیشرفته با نوآوری برای ساخت انواع تریلرها و یدک کش ها است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید