خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

ستاد توسعه فناوری اطلاعات معاونت علمی در تلاش است تا با حمایت از راه‌اندازی مرکز نوآوری در عرصه خدمات و سرویس‌های مالی، بستر مناسب برای استارتاپ های حوزه خدمات و سرویس‌های مالی را فراهم کند.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با مشارکت ستاد توسعه فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی معاونت علمی، همچنین بزرگ‌ترین و مجهزترین شبکه پرداخت و دانشگاه صنعتی شریف، جلسه‌ای به‌منظور راه‌اندازی مرکز نوآوری در حوزه « فین تک؛ کاربرد فناوری و مدل‌های کسب‌وکار نوآورانه در عرصه خدمات و سرویس‌های مالی»  برگزار شد.  
مهدی فقیهی دبیر ستاد توسعه فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی معاونت علمی،  در این نشست با اشاره به اینکه در راستای اجرای این طرح شاهد تسهیل فضای استارت آپ ها در حوزه فین تک خواهیم بود اظهار کرد: فین تک اصطلاحی است که از ترکیب دو مفهوم «finance» و «فناوری» ایجادشده و به کاربرد فناوری و مدل‌های کسب‌وکار نوآورانه در عرصه خدمات و سرویس‌های مالی گفته می‌شود.
وی افزود: در این طرح ستاد توسعه فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی معاونت علمی،  آمادگی خود را در جهت حمایت از موضوعات مختلفی همچون منابع اهرمی، منتورشیپ و انجام عملی مباحث و خدمات مشاوره‌ای‌ را اعلام می دارد.
فقیهی ادامه داد: در همین راستا ستاد توسعه فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی معاونت علمی بررسی‌های خود را در خصوص شاپرک نیز انجام خواهد داد، تا بتواند با همکاری بزرگ‌ترین و مجهزترین شبکه پرداخت در خاورمیانه، به اجرایی سازی مدل‌های کسب‌وکار نوآورانه در عرصه خدمات و سرویس‌های مالی بپردازد و شاپرک به‌عنوان لیدر جریان استارت آپ در حوزه فین تک در جریان کار با حمایت ستاد حضور پیدا کند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید