خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس پارک علم و فناوری مازندران از گردش مالی 200 میلیارد ریالی شرکت های دانش بنیان این استان در یک سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایرنا ، علی معتمدزادگان روز شنبه در حاشیه بازدید از ساختمان مرکز رشد واحدهای فناوری نوشهر وابسته به پارک علم و فناوری مازندران در جمع خبرنگاران ، تعداد شرکت های دانش بنیان ثبت شده در پارک علم و فناوری مازندران را 120 واحد اعلام کرد و افزود که این شرکت ها برای 800 نفر به صورت مستقیم و 600 نفر به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد کرده اند.
وی ادامه داد : هم اکنون چهار مرکز رشد و واحدهای فناوری نوشهر ، ساری ، سیمرغ و آمل مشغول فعالیت هستند و قرار است تا پایان سال واحدهای فناوری بهشهر، بابل و تنکابن یا رامسر راه اندازی شود.
رئیس پارک علم و فناوری مازندران در خصوص پارک علم و فناوری نوشهر نیز گفت : در حال حاضر پارک علم وفناوری نوشهر در مکانی موقت برای اسکان 27شرکت دانش بیان مرکز رشد نوشهر به صورت اجاره ای در نظر گرفته شده و تا یک ماه آینده مکانی جدید با سه برابر ظرفیت کنونی برای استقرار شرکت ها آماده خواهد شد.
وی همچنین با اشاره به احداث ساختمان جدید پارک علم و فناوری در نوشهر ، اظهار داشت : ساختمان جدید پارک علم و فناوری نوشهر با مساعدت شهرداری، شورای شهر و فرمانداری نوشهر و با همکاری ویژه دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) در 3 طبقه و با مساحت 1600 مترمربع حداکثر تا 2 سال آینده ساخته شود.
معتمدزادگان اظهار داشت: زمین این مرکز و قسمتی از اعتبار ساخت آن از دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) خواهد بود و مجوزها، پروانه ها و قسمتی از اعتبار از سوی مسئولان شهری نوشهر تامین خواهد شد.
پارک علم و فناوری مازندران سال 89 فعالیتش را در ساری آغاز کرد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید