خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی از آغاز به کار دوازدهمین نمایشگاه تخصصی الکامپ و دومین نمایشگاه بانوان توانمند و مشاغل خانگی در اراک خبر داد.

به‌گزارش روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی، مهدی جهان‌میرزایی با اشاره به برگزاری نمایشگاه الکامپ در اراک اظهار داشت:‌ دوازدهمین نمایشگاه تخصصی الکامپ و دومین نمایشگاه بانوان توانمند و مشاغل خانگی 24 تا 28 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های غرب ایران برپا می‌شود.
وی افزود: دوازدهمین نمایشگاه تخصصی الکامپ اراک در فضایی به وسعت 5 هزار مترمربع با حضور بیش از 70 شرکت‌کننده از  ساعت 16 تا 21 پذیرای علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی با اشاره به اینکه این نمایشگاه بزرگ‌ترین گردهمایی فعالان IT در استان مرکزی است، بیان کرد: نزدیک به 35 استارت‌آپ با رویکرد کسب‌وکار فناورانه برای اولین بار در این نمایشگاه به رقابت می‌پردازند.
جهان میرزایی بیان کرد: برترین برندهای تلفن همراه با گارانتی‌های معتبر در این نمایشگاه حضور دارند و در بخش رباتیک علاوه بر حضور تیم‌های رباتیک دانشگاه‌ها، مسابقاتی در لیگ‌های مختلف هر روز در نمایشگاه برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در این نمایشگاه گروه‌های سخت‌افزار، نرم‌افزار، دولت و بانکداری الکترونیک، امنیت، اتوماسیون اداری، موبایل و تبلت، هوشمندسازی، مراکز آموزشی و پژوهشی، ماشین‌های اداری، برق و مخابرات، اینترنت، شبکه و ارتباطات، رباتیک، بازی‌های رایانه‌ای، استارت‌آپ‌ها و رسانه‌های دیجیتال حضور دارند.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی عنوان کرد: حضور اپراتورهای اینترنت و تلفن همراه از جمله نکات کلیدی این نمایشگاه است که موضوع شهروند الکترونیک و بستر داده‌های همراه را به‌طورکلی مورد هدف قرار داده است.
جهان میرزایی خاطرنشان کرد: سیزده عنوان سمینار تخصصی آموزشی با حضور برترین اساتید کشور برگزار می‌شود و از ویژگی‌های دیگر این نمایشگاه حمایت همه‌جانبه‌ اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی، ‌دفتر فناوری اطلاعات و‌ شبکه‌ دولت استانداری مرکزی است.
وی اضافه کرد: دومین نمایشگاه بانوان توانمند و مشاغل خانگی نیز به‌صورت هم‌زمان در فضایی به وسعت 3000 مترمربع در غالب 127 غرفه از استان‌های مازندران، گیلان، آذربایجان شرقی و غربی، فارس، کرمانشاه، کرمان، کردستان، اصفهان و مرکزی با حضور بانوان کارآفرین و فعال در حوزه مشاغل خانگی برگزار می‌شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید