خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان (ستفا) جهاد دانشگاهی همزمان با پنجمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی تبریز اقدام به برگزاری رویداد استارتاپی صفاتک (کارآفرینی در صنایع فرهنگی و خلاق) از مجموعه رویدادهای کارآفرینی جهاد دانشگاهی در تاریخ 21 تا 23 آبان ماه امسال و در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز می‌کند.

به گزارش ایسنا، این رویداد کارآفرینی ترویجی و با رویکرد آموزشی است. در جریان این رویداد دانشجویان و افراد علاقه‌مند و صاحب ایده در زمینه صنایع خلاق و فرهنگی گرد هم جمع می‌شوند و ضمن اشتراک‌گذاری طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه خود، شبکه‌سازی و تیم‌سازی، مهارت‌های کارآفرینی و فرایند اجرایی سازی  یک ایده تا کسب و کار و راه‌اندازی یک استارتاپ نوپا را در عمل اموخته و با کمک، مشاوره و نظارت مربیان متخصص رویداد ایده نوآورانه خود را توسعه می‌بخشند. در این رویداد مشاوران و مربیان با تخصص‌های کسب وکار، فناوری اطلاعات، صنایع خلاق، گرافیک و رایانه و کارآفرینی جهت ارائه خدمات مشاوره‌ای و آموزشی تخصصی به شرکت‌کنندگان حضور دارند و در نهایت سه تیم و ایده برتر ارزیابی، داوری و معرفی خواهند شد.
هدف از برگزاری این رویداد ایجاد بستری برای جذب و ارائه ایده‌ها و طرح‌های نوآورانه دانش‌آموزان مستعد، دانشجویان، دانش‏‌آموختگان دانشگاه‌ها، کارآفرینان و صاحبان ایده‏‌های کسب و کار در زمینه صنایع فرهنگی و خلاق است. ایده‌ها و تیم‌های برتر علاوه بر تقدیر و کسب جوایز، از اولویت بررسی امکان جذب در مراکز رشد و کانون‌های رشد، شکوفایی و خلاقیت سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاد دانشگاهی و شروع کسب و کار نوپای خود، ارائه خدمات پشتیبانی و تجاری سازی محصول، مشاوره و آماده ‏سازی جذب سرمایه‏‌گذاران و ..... برخوردار خواهند شد.
محورهای این رویداد شامل "نوآوری در گردشگری با نگاه ویژه به تبریز 2018"، "نوآوری در صنایع دستی (طراحی، اجرا، توزیع، بازاریابی و بسته‌بندی)"، "نوآوری در رسانه‌های جدید (انیمیشن، بازی‌های رایانه‌ای، محتواهای دیجیتالی، نرم‌افزارها)"، "نوآوری در هنرهای نمایشی، جشنواره‌های محلی و سنتی و اعیاد"، "نوآوری در طراحی اسباب‌بازی، البسه و پوشاک، سنگ‌های قیمتی" و "نوآوری در موسیقی، عکاسی، هنرهای تجسمی و معماری" است.
دانشجویان می‌توانند از تخفیف 50 درصد شرکت در این رویداد استفاده کرده و در طی سه روز توان و استعداد کارآفرینانه خود را محک زده و از کارگاه‌های تخصصی راه‌اندازی کسب و کار نوپا (startup) این رویداد بهره‌مند شوند.
علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به وب سایت www.evand.com/events/safatech مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 021-88898036 داخلی 269 و 041-36590241 تماس بگیرند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید