خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

با همت بنیاد مستضعفان، یک کارخانه تولید محصولات چوبی که در دوره تحریم‌ها تعطیل شده بود، به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، این کارخانه با 228 میلیارد ریال سرمایه گذاری احیا و زمینه ساز ایجاد اشتغال مستقیم برای 160 نفر شد.
محمد سعیدی کیا در بازدید از این کارخانه، یکی از اهداف بنیاد مستضعفان را تحقق اشتغال و کارآفرینی همگام با سیاستهای کلان اقتصاد مقاومتی و تلاش برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در رسیدن به این سیاستها و نیز کمک به دولت در جهت خدمتگزاری به مردم و ایجاد اشتغال برای جوانان دانست.
مدیرعامل کارخانه ایران چوب هم در جریان این بازدید با بیان اینکه استان قزوین یکی از قطب‌های صنعت کشور به شمار می‌رودو ظرفیت‌های بالقوه‌ای در بخش صنعت دارد گفت: واحد تولیدی ایران چوب که به دلیل مشکلات مالی دوران تحریم های ظالمانه تعطیل شده بود، از واپسین روزهای سال گذشته با سرمایه گذاری جدید بنیاد مستضعفان آغاز به کار کرده است.
وی افزود: این واحد تولیدی موفق شد با واردات فناوری و دانش فنی پیشرفته ترین دستگاه رول پرس هایگلاس خاورمیانه که توانایی پرس انواع روکش هایگلاس، پی وی سی، لترون و کاغذ گلاسه را روی ورق ام دی اف و نئوپان در ابعاد بزرگ داراست در استان قزوین راه اندازی کند .
وی تصریح کرد: این دستگاه بزرگ، سومین دستگاه با این قابلیت در جهان است که می تواند ورق هایگلاس را در ابعاد 66/3 در 83/1 سانتیمتر پرس کند که از معتبرترین کارخانه تولید دستگاه های صنایع چوب جهان یعنی «باربرین» اسپانیا خریداری شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید