خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

نائب رئیس کانون زنان بازرگان ایران خبر داد: همایش ملی زنان و توسعه با حضور زنان بازرگان ایران چهره های مطرح ملی در شهر شیراز برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شیراز، یلدا راهدار در جلسه کانون زنان بازرگان استان فارس بیان کرد: این همایش نیمه اول آذرماه جاری به مدت دو روز در شیراز برگزار می شود که برنامه های جنبی نیز برای ارائه توانمندی زنان استان در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به اهداف این همایش افزود: هدف از برگزاری این همایش توانمندسازی بانوان، ارائه راهکارهای حضور موفق زنان در عرصه اقتصاد و معرفی الگوهای موفق در حوزه زنان در این همایش موضوع های ویژه ای در خصوص مباحث اقتصادی، توسعه ای، کارآفرینی زنان ارائه می شود.
راهدار با بیان اینکه ما در کانون زنان بازرگان ایران و استان، از برنامه های زنان کار آفرین در فارس حمایت می کنیم اظهارداشت: هدف ما ایجاد فضای مناسب برای کسب و کار بانوان در جامعه است که در این راستا برنامه هایی در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در دست اجرا داریم.
رئیس کانون زنان بازرگان استان فارس از دیگر برنامه های اتاق بازرگانی شیراز را برگزاری سلسله دوره های آموزشی توانمندسازی تشکل های صادراتی و اقتصادی استان عنوان کرد و اظهارداشت: این دوره های با حضور استادان برجسته کشوری در شیراز برگزار می شود که زنان بازرگان استان فارس باید از این فرصت آموزش استفاده کنند.
وی اضافه کرد: در این دوره های اموزشی 19 سرفصل از جمله کاهش هزینه و درآمدزایی در تشکل ها، تامین مالی و ارائه خدمات مالی در تشکل ها، اصول جذب پشتیبانی و حامی جهت تشکل ها، روانشناسی و ارتباط موثر، اصول و روش بودجه بندی در تشکل ها و قوانین کار و تامین اجتامعی در تشکل های اقتصادی و بازرگانی پیش بینی شده است.
معاون اتاق بازرگانی شیراز ادامه داد: این دوره ها تنها در تهران برگزار می شده است که با حمایت رئیس اتاق شیراز بسته آموزشی توانمندسازی تشکل ها در شیراز نیز برپا می شود که ظرفیت این دوره ها محدود است و می بایست متقاضیان هرچه سریع تر برای ثبت نام اقدام کنند.
راهدار عنوان داشت: سلسله دوره های آموزشی توانمندسازی تشکل ها از دوشنبه 24 مهرماه آغاز خواهد شد که علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفتر ترویج و آموزش اتاق بازرگانی شیراز تماس برقرار کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت صندوق قرض الحسنه زنان کارآفرین استان تصریح کرد: این صندوق در راستای حمایت از کسب و کار بانوان در بحث تامین منابع مالی تا سقف مشخصی به زنان کارآفرین و بازرگان استان خدمات ارائه می کند که فرصت خوبی برای بانوان است.
راهدار افزود: مشکل تامین منابع مالی برای کسب و کار در حوزه زنان مختص استان فارس نیست که تلاش ما بر جبران فرصت سوزی ها، ایجاد هویت و انگیزه در زنان کارآفرین و بازرگان در سطح جامعه است.
او بیان کرد: امروز عدم وجود نقدینگی مهمترین مسئله در اقتصاد کشور است به طوری که امکان پرداخت نقدینگی به بنگاه های اقتصادی و کسب و کارها از طریق بانک ها وجود ندارد لذا در حد توان از زنان فعال در بخش اقتصادی حمایت می کنیم.
وی اظهارداشت: افزایش زنان آسیب دیده و سرپرست خانوار در استان فارس موضوع مهمی است که در این زمینه برنامه هایی برای توانمند سازی اقتصادی این زنان در کانون زنان کارآفرین استان در حال تدوین است.
راهدار اضافه کرد: بر این باوریم زنان آسیب دیده باید به جایگاه پایداری در بخش اقتصادی دست یابند تا بتوانند مشکلات خود را حل کنند که تلاش می کنیم فضای تعامل و انقال تجربه زنان کارآفرین و بازرگان استان به این زنان ارائه شود.
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی شیراز ادامه داد: برای شناسایی، بررسی و رفع مشکلات زنان کارآفرین و بازرگان استان یکی از رسالت های ما در این کانون است به همین دلیل جلسات اتاق فکر این کانون هر دو هفته برگزار می شود.
وی عنوان داشت: در این اتاق فکر مسایلی از جمله نیازهای زنان کار آفرین استان، راه های مدیریت اقتصادی، برند سازی، مهارت های کار تیمی و اجتماعی و راه های تامین منابع مالی در جهت بهبود فشای کسب و کار زنان مطرح می شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید