خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

استاندار ایلام با بیان اینکه نرخ بیکاری در استان 11.6 درصد است، گفت: با توسعه صنایع پایین‌دستی در ایلام می‌توان نرخ بیکاری در استان را کاهش داد.

به گزارش ایسنا، «قاسم سلیمانی‌دشتکی» در دیدار با معاون پارلمانی و حقوقی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اظهار کرد: استان ایلام باوجود ظرفیت‌هایی مانند نفت، گاز و پتروشیمی دارای نرخ بیکاری 11.6 است و با توسعه صنایع پایین‌دستی می‌توان نرخ بیکاری در استان را کاهش داد.
وی با اشاره به میزبانی ایلام از زائران اباعبدالله الحسین، کنگره بزرگ اربعین را یکی از ظرفیت‌های بزرگ استان عنوان کرد و افزود: باید از تمام ابعاد سیاسی، اقتصادی و مذهبی کنگره عظیم اربعین برای پیشرفت استان بهره لازم را ببریم.
استاندار ایلام ادامه داد: اگرچه ابعاد مذهبی و سیاسی اربعین بر بعدهای دیگر ارجحیت دارد و این کنگره عظیم قدرت جهان اسلام را در مقابل داعش نشان می‌دهد اما باید به فرصت‌های اقتصادی آن توجه و به صنعت گردشگری مذهبی تبدیل شود.
سلیمانی‌دشتکی تصریح کرد: اعتبارات کلان ابلاغی مقام معظم رهبری برای رفع بیکاری بسیار کارساز است و باید از این اعتبارات برای رفع  بیکاری در استان استفاده کنیم.
وی خلاقیت مدیران در کارآفرینی را یکی از راهکارهای کاهش نرخ بیکاری دانست و خاطرنشان کرد: مدیران با تعریف پروژه‌های متعدد و دارای توجیه می‌توانند برای بخش اشتغال‌زایی خلاق و کارآفرین باشند.
گفتنی است، «جمشید تقی‌زاده» معاون امور مجلس، حقوقی و استان ها وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی امروز پس از ورود به ایلام از طریق فرودگاه شهدا در مزار شهدای این شهر حضور یافت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
حضور در نهمین جلسه شورای هماهنگی دستگاه های تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام، بازدید از بیمارستان شهدای زاگرس تأمین اجتماعی از جمله برنامه‌های معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ایلام است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید