خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری قزوین گفت: ظرفیت های پنهانی در استان بلوکه شده که باعث موضوعات حاشیه ای برای تصمیم گیری می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی فرخزاد چهارشنبه شب درکارگاه ملی آموزش کارآفرینی و اشتغالزایی روستایی اظهار کرد: ظرفیت های پنهانی در استان بلوکه شده که باعث موضوعات حاشیه ای برای تصمیم گیری است به عنوان مثال یکی از ظرفیتهای سرمایه گذاری و گردشگری استان حدود ۱۷ سال است که بلوکه شده و بهره بردار حاضر به واگذاری نیست.
معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری قزوین با تاکید بر اینکه مدیریت و سازماندهی در توزیع اعتبارات باید داشته باشیم افزود: کمتر زمانی بوده که تا این حد روستاها مورد توجه قرارگیرندو برای توجه بیشتر نیز ارزش افزوده به روستاها تعلق میگیرد تا جبران اعتبارات شود.
فرخزاد افزود: در روستاها ظرفیتهای زیادی داریم حوزه های مختلف کارآفرینی در روستا، فعالیت های کشاورزی، گردشگری کشاورزی یا مزرعه، صنایع دستی و هنری، کارآفرینی زنان روستایی و تولید مواد غذایی می تواند باعث شکوفایی و اشتغال بیشتر در روستاها شود.
معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری قزوین افزود: با قدرت و تصمیم گیری مناسب میتوان خیلی از مشکلات مالی را حل کرد و در روستاها با شناسایی افراد اثر گذار و شاخص و حمایت از نخبگان روستایی باعث شکوفایی روستاهای کشور شد.
معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری قزوین یکی دیگر از راههای پیشرفت روستاها را آموزش شوراها و دهیاران عنوان کرد و افزود: برگزاری دوره های گردشگری برای شوراها و دهیاران می تواند باعث رونق گردشگری و کسب درآمد بیشتر در روستا شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید