خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) معتقد است، یکی از اصلی‌ترین مطالبات جامعه دانشگاهی، بردن دانشگاه‌ها به سوی نسل دانشگاه‌های کاربردی و کارآفرین است.

به گزارش ایسنا، ابوالحسن نائینی، رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)، با اشاره به شاخصه‌های مورد نیاز برای انتخاب وزیر علوم اظهار کرد: وزیری باید برای این وزارتخانه انتخاب شود که در راه سیاست دولت تدبیر و  امید یعنی ارتقای فضای علمی کشور گام بردارد.
وی افزود: مطمئناً وزیر انتخابی باید توانمندی تحقق شاخصه‌ها و سیاست‌های دولت تدبیر و امید در بخش علمی را داشته باشد تا شاهد رشد و توسعه علمی کشور باشیم.
نائینی ادامه داد: امروز افراد بسیار خوب و توانمندی را در آموزش عالی کشور داریم و امیدواریم رییس‌جمهور فردی را که شایستگی بیشتری نسبت به بقیه دارد ، انتخاب کند و با رأی مجلس، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز تعیین تکلیف شود.
وی بیان کرد: ارتقای علم و پژوهش و بردن دانشگاه‌ها به سوی نسل دانشگاه‌های کاربردی و کارآفرین از اصلی‌ترین مطالبات جامعه دانشگاهی است.
رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) تأکید کرد: دانشگاه‌ها باید به سمت کاربردی و کارآفرینی حرکت کنند و این حرکت بسیار مفیدی است که می‌تواند به نفع کل کشور باشد.
وی در پایان با اشاره به اینکه خواسته اصلی جامعه دانشگاهی، تشکیل یک وزارت علوم قوی از نظر علمی و تحقیقاتی است، یادآور شد: جامعه علمی و دانشگاهی کشور خواسته‌ها و مطالبات معیشتی و رفاهی نیز دارند که در اولویت‌های بعدی قرار دارد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید