خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

اولین رویداد کارآفرینی اسمارت‌آپ در زمینه انرژی و محیط‌زیست از ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۳ آبان‌ماه ۱۳۹۶ تا ساعت ۲۰ روز جمعه ۵ آبان‌ماه ۱۳۹۶ در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش مرکز توانمندسازی‌ و تسهیل‌گری کسب و کارهای نوپای فاوا، رویداد کارآفرینی «اسمارت‌آپ» برگرفته از الگوی رویداد استارت‌آپ ویکند (Startup Weekend) می‌باشد که یک رویداد کارآفرینی آموزشی-تجربی در سراسر دنیاست که در ۳ روز متوالی در انتهای هفته بر‌گزار می‌گردد.
در این برنامه شرکت‌کنندگان پرانگیزه‌ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارت‌آپ، بازاریاب‌ها و طراحان گرافیک گرد هم می‌آیند تا طی این ۳ روز ایده‌هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده‌ای را اجرا کند.
در چنین رویدادی ایده‌های زیادی مطرح می‌شوند اما آنچه در این برنامه اهمیت فراوان دارد فقط کارگروهی و به نتیجه رساندن ایده است.
 این برنامه از بعدازظهر روز چهارشنبه آغاز و تا ساعت شامگاه روز جمعه ادامه دارد.
 در این برنامه شرکت‌کنندگان همگی در یک فضای مشترک قرار می‌گیرند و با کمک‌مربیان خبره که از میان کارآفرینان موفق و متخصصین حوزه‌های مربوطه انتخاب می‌گردند ایده‌ها را به کسب‌وکار تبدیل می‌نمایند. در پایان برنامه تیم‌ها پروژه‌های خود را به هیئتی از داوران که از میان جامعه سرمایه‌گذار و اساتید دانشگاهی و کارآفرینان هستند، ارائه می‌نمایند.
محوریت‌های اولین رویداد کارآفرینی اسمارت‌آپ در بخش انرژی شامل؛ فن‌آوری‌های نوین تولید، انتقال و توزیع انرژی، انرژی خورشیدی، انرژی بادی، انرژی زمین‌گرمایی، انرژی‌های تولیدی از آب، انرژی‌های زیست‌توده، پیل سوختی و هیدروژن، نیروگاه‌های انرژی پاک، سیستم‌های انرژی هیبرید، استفاده از فناوری نانو در تولید انرژی و حفظ محیط‌زیست، ساخت و توسعه ابزارهای موردنیاز سیستم‌های انرژی پاک و حوزه‌های مرتبط می‌باشد.
همچنین محورهای این رویداد کارآفرینی در بخش محیط‌زیست؛ تصفیه فاضلاب‌های شهری و صنعت، بازیافت زباله، تصفیه پساب‌های صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، آلودگی آب‌های سطحی و زیرزمینی، آلودگی خاک، آلودگی هوا و آلاینده‌های آن، کاربرد بیوتکنولوژی در حفظ محیط‌زیست، الگوهای توسعه پایدار و محیط‌زیست شهری، راه‌های حذف ریز گردها در هوا، راه‌کارهای کنترل و جلوگیری از روند بیابان‌زایی، مبارزه بیولوژیکی بجای استفاده از سموم، روش‌های استخراج معادن بدون آسیب به محیط‌زیست، استفاده از فناوری نانو در تولید انرژی و حفظ محیط‌زیست، ساخت و توسعه ابزارهای موردنیاز در حوزه‌های فوق، ایمنی در محیط‌زیست و حوزه‌های مرتبط است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید