خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید خبر داد: تا پایان سال جاری، تسهیلات همه متقاضیان واجد شرایط در روستاهای بالای 25 خانوار پرداخت می‌شود.

به گزارش ایرنا، اصغر نوراله زاده روز پنجشنبه در جمع مالکان واحدهای تولیدی و صنایع خرد شهرستان های کاشان و آران و بیدگل با تاکید بر اراده مسئولان برای توجه به مناطق روستایی گفت: دولت لایحه ای برای اختصاص 1.5 میلیارد دلار از محل صندوق توسعه تقدیم مجلس شورای اسلامی کرده بود که آئین نامه اجرایی آن روز یکشنبه ابلاغ می شود.
وی طرح های گردشگری، صنایع دستی، معادن کوچک، گلاب گیری و بوم گردی را از این محل قابل اجرا عنوان کرد و افزود: کسب و کارهای عمومی بیشتر مورد توجه صندوق کارآفرینی است و البته شرکت های دانش بنیان نوپای مرتبط با این کسب و کارها نیز می توانند از فرصت استفاده کرده و رونق بیشتری بگیرند.
مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید در ادامه بیان کرد: بیشترین طرح های مشارکتی و غیرمشارکتی کشور در آران بیدگل و کاشان است به طوری که امسال 11 طرح به میزان 300 میلیارد ریال در روستاها این منطقه تصویب شده و در کشور پیشتاز هستند.
او اضافه کرد: طرح های خوبی تهیه و تصویب شده که تامین تضامین بخشی از پرونده ها صورت گرفته و پرداخت تسهیلات پرونده های تکمیل هفته آینده صورت می گیرد.
نوراله زاده همچنین گفت: 30 میلیارد ریال تسهیلات حمایتی سال گذشته در کاشان پرداخت شد و امسال نیز نزدیک به 30 میلیارد ریال در زمینه تولید و اشتغال تسهیلات به این منطقه اختصاص می یابد.
وی در ادامه افزود: کویر برخلاف تصور برخی محدودیت نیست، بلکه مزیت رقابتی این شهرستان است و همچنان که کاشان در گذشته پیشتاز بوده، در آینده نیز می تواند درآمدزایی خوبی از این محل داشته باشد؛ در این راستا اعتبارات سال آینده این منطقه در راستای توجه به حوزه گردشگری و کویر ساماندهی خواهد شد.
مدیرعامل صندوق کار آفرینی امید عنوان کرد: کاشان بهترین الگوی موفقیت بخش خصوصی است و با توجه به درخواست ها و ظرفیت ها، سطح اختیارات صندوق در این شهرستان با ایجاد معاونت شمال استان اصفهان افزایش می یابد تا بخشی از تصمیم ها در اینجا گرفته شود.
او همچنین با اشاره به محدودیت های اعتباری دولت گفت: این مجموعه فعالیت اقتصادی سوددهی ندارد و تنها بر منابع موجود متکی است که 80 درصد آن را هم به عنوان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می کند اما امکان های بیشتری می تواند فراهم شود.
نوراله زاده اضافه کرد: اهالی منطقه کاشان ظرفیت اقتصادی و گردش مالی قابل توجهی در کشور دارند که با مشارکت، هم افزایی و تجمیع منابع ارایه تسهیلات بیشتر ممکن خواهد شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید