خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، صنعت و مهارت را دو عنصر جدانشدنی و تاروپود اشتغال و ارتقا کشور دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدامین سازگارنژاد، بعدازظهر پنج‌شنبه، در بازدید از کارگاه‌های آموزشی و در گفتگو با مربیان و کارآموزان مرکزآموزش فنی‌وحرفه‌ای تنکابن، از صنعت و مهارت به‌عنوان تاروپود اشتغال و ارتقا کشور نام برد و افزود: باید در تبلور مهارت در صنعت و ارتقا صنعت در کشور تلاش وافر کرد.
وی با ضروری خواندن ارتقا مهارت کارجویان در مراکز دولتی و خصوصی آموزش فنی‌وحرفه‌ای، بر بروز شدن سیستم‌های آموزشی در مراکز دولتی و آموزشگاه‌های آزاد فنی‌وحرفه‌ای را تاکید کرد.
معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با حضور در کارگاه‌های آموزشی مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای تنکابن، از عقد تفاهم‌نامه با شرکتها و صنایع بزرگ خبر داد و افزود: انعقاد این تفاهم‌نامه‌ها باعث ارتقا فنی و مهارتی مربیان و کارآموزان و همچنین تجهیز کارگاه‌های آموزشی مراکز خواهد شد.
وی از مدیران کل و روسا مراکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای خواست تا با نیازسنجی و مطالعه بر روی فناوری‌های نو و با برقراری ارتباط با صنایع و شرکت‌های بزرگ استانی و شهرستانی، فناوری‌های روز آن شرکت‌ها را با استانداردهای آموزش فنی‌وحرفه‌ای همراه سازند.
در ادامه این بازدید، رضا گرزین، مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای مازندران نیز با ابراز خوشنودی از این بازدید، گزارشی اجمالی از عملکرد اداره‌کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای مازندران در بحث تجهیز کارگاه‌ها و استخدام نیروهای حق‌التدریس در مرکز آموزش فنی وحرفه‌ای تنکابن ارائه کرد.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید