خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل دفتر کارآفرینی دانشگاه پیام نور با بیان اینکه دانشگاه پیام نور به منظور کشف استعدادهای دانشگاهیان تاکنون جشنواره های ایده شوی متعددی برگزار کرده است، گفت: ارائه ۱۶۰۰ ایده  نوآورانه و فناورانه از جمله این موارد بوده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر علی اصغر شکری پس از دیدار با مسئولان و معاونان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و بازدیدی از این مکان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال های اخیر دانشگاه ها به این نتیجه رسیده اند که باید برای آینده شغلی دانشجویان کاری کرد و دانشگاه پیام نور نیز در این زمینه فعالیت های ویژه ای  برای آینده دانشجویان ترسیم کرده است.
وی با اشاره به بخشی از این فعالیت ها  افزود: برگزاری دو جشنواره ملی ایده شو در ماه های اخیر و دریافت ۱۶۰۰ ایده  نوآورانه و فناورانه از جمله این موارد بوده است.
مدیرکل دفتر کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه پیام نور  بیان داشت: از میان  ایده های مذکور طی چند مرحله داوری ۲۵ طرح برای حمایت ویژه و ایجاد کسب و کار انتخاب شده اند که برخی از آن ها به محصول هم رسیده اند.

برگزاری دوره های مختلف کارآموزی در عرصه کارآفرینی
وی برگزاری دوره های کارآموزی نظیرتعمیر خودرو، تعمیر موبایل و  غیره را از دیگر برنامه های دانشگاه پیام نور در عرصه کارآفرینی برشمرد و تصریح کرد: این دوره ها با همکاری سازمان های مرتبط دیگر نظیر سازمان فنی و حرفه ای به طور آزمایشی در چندین مرکز و واحد دانشگاه پیام نور در سراسر کشور برگزار  می شود که در صورت نتیجه مناسب در سایر دانشگاه ها نیز به صورت فراگیر انجام خواهد شد.
شکری با اشاره به ظرفیت بالای دانشگاه پیام نور  در برگزاری کارگاه های مجازی در سراسر کشور  ابراز داشت: با توجه به گستردگی دانشگاه پیام نور در  بیشتر نقاط کشور و امکانات مناسب این دانشگاه در راستای ارتباط آنلاین و ویدئو کنفرانس، در نظر داریم بیش از پیش کارگاه های آموزشی را از این طریق برگزار کنیم تا تعداد افراد بیشتری در نقاط مختلف کشور بتوانند از آن استفاده کنند.
وی افزود: با توجه به فعالیت ها، ارتباط گسترده با کارآفرینان و فضای مناسبی که شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان دارد، موقعیت این شهرک در کشور ویژه است و ما تمایل داریم فعالیت های مشترکی در این راستا با شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان داشته باشیم.
در بخش دیگری از این دیدار  رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان ضمن اعلام آمادگی این دانشگاه  در راستای در اختیار گذاشتن برخی فضاهای فیزیکی دانشگاه به فعالیت های کارآفرینی و دانش بنیان گفت:  برای کمک به شکل گیری شرکت های دانش بنیان و فناورانه آمادگی کامل داریم با مشارکت شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در برخی از مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان  فضای لازم را ایجاد کنیم.

تجهیز یک ساختمان در  دانشگاه پیام نور استان به فعالیت های دانش بنیان
مهدی یوسفی احداث و تجهیز یک ساختمان مجزا در ستاد دانشگاه پیام نور استان اصفهان به فعالیت های دانش بنیان  و فناورانه از اقدامات دانشگاه پیام نور استان اصفهان برشمرد و تاکید کرد: برنامه ریزی در این زمینه را بسیار مفید و عملیاتی می دانیم و  زمینه نقش آفرینی بیشتر  در این ارتباط را نیز فراهم کرده ایم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید