خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

یک هیات از زنان کارآفرین و بازرگان مالزیایی به ریاست رئیس انجمن زنان کارآفرین این کشور برای یک سفر رسمی سه روزه امروز عازم تهران شد.

به گزارش ایرنا، در این سفر 'ندیرا یوسف' رئیس انجمن زنان کارآفرین مالزی در راس هیاتی متشکل از زنان کارآفرین و بازرگان مالزیایی با هماهنگی دبیرخانه برگزاری نشست تجاری زنان ایران و مالزی از تاریخ 9 تا 11 آبان ماه در تهران حضور خواهند داشت.
'اینتان اومیراح' دستیار رئیس انجمن زنان کارآفرین مالزی با تایید عزیمت 'ندیرا یوسف' گفت: این هیات در روز نخست سفر خود در مراسم گشایش دومین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران شرکت می کنند.
نشست هم اندیشی تجربیات زنان بازرگان و کارآفرین مسلمان جمهوری اسلامی ایران و مالزی به میزبانی کانون ملی زنان بازرگان ایران در اتاق بازرگانی تهران و امضای تفاهم نامه سه جانبه بین کانون زنان بازرگان و کارآفرین ایران، اتحادیه شبکه زنان کارآفرین مالزی و دبیرخانه نشست تجاری زنان جمهوری اسلامی ایران و مالزی در دستور کار این هیات قرار دارد.
این تفاهم نامه سنگ بنای دومین نشست تخصصی تجاری زنان ایران و مالزی در مرداد ماه سال آینده است که پیش بینی شده به میزبانی مالزی در کوالالامپور برگزار شود.
کارآفرینان و بازرگانان مالزیایی همچنین در دفتر بنیاد توسعه کار آفرینی زنان و جوانان با گروهی از بانوان کارآفرین ایران دیدار می کنند.
انجمن زنان کارآفرین مالزی یک شبکه پیشرو به منظور تقویت رهبران زن کارآفرین، تاجر و حرفه ای مالزی است که از سال 2003 در قالب یک سازمان غیرانتفاعی فعالیت خود را آغاز کرده است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید