1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر جذب و نگهداری سرمایه‌گذاران در استان زنجان گفت: باید بستر‌های سرمایه‌گذاری و کارآفرینی در استان زنجان فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فریدون احمدی شامگاه سه‌شنبه در مراسم افتتاحیه دومین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع استان زنجان با اشاره به اینکه امروز مسئله اصلی که در کشور وجود دارد بحث اقتصاد است اظهار داشت: در بحث اقتصاد نیز مهمترین مسئله اشتغال است.
وی تصریح کرد: بیشترین مشکلات مردم مسئله ناخوشایند بیکاری بوده و این مشکل خود به خود حل نمی‌شود و حل این مشکل مستلزم سرمایه‌گذاری است.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برگزاری این نمایشگاه در جذب و افزایش سرمایه گذاری در استان زنجان تاثیر دارد ابراز کرد: استان زنجان قابلیت‌های زیادی دارد و یکی از این قابلیت‌ها نیروی انسانی است.
وی با بیان اینکه امروزه نیروی انسانی در همه جا کشور به وفور وجود دارد ابراز کرد: فارغ‌التحصیلان دانشگاهی نیز بالاترین آمار بیکاری را تشکیل می‌دهند.
احمدی با بیان اینکه بیکاری بطور مستقیم با سرمایه‌گذاری در ارتباط است بیان کرد: هر کسی بخواهد مشکل بیکاری را حل کند باید به مسئله سرمایه‌گذاری توجه داشته باشد.
وی با تاکید بر حفط سرمایه‌گذاران در استان زنجان گفت: باید برای سرمایه‌گذاران بستر مناسب سرمایه‌گذاری فراهم شود.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور در حال حاضر در رکود است افزود: باید دست به دست دهیم تا کشور را از این وضعیت خارج کنیم.
وی با اشاره باید زمینه را برای حضور سرمایه‌گذاران فراهم شود افزود: قوانین بسیار دست و پا گیر زیادی وجود دارد که کار را برای سرمایه‌گذاران مشکل می‌کند.
احمدی با بیان اینکه نظام اداری کشورمان به نسبت جمعیت ما بسیار بیشتر است ابراز کرد: این نظام اداری فضای کسب‌وکار را در کشور فلج کرده است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

گالری تصاویر