خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

نماینده مردم بویین زهرا در مجلس گفت: 500 پرونده در صندوق کارآفرینی امید استان قزوین برای اشتغال و کارآفرینی وجود دارد که نیازمند مساعدت مسؤولان است.

به گزارش خبرگزاری فارس، روح‌الله بابایی‌صالح در جلسه کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استان که با حضور وزیر کار، استاندار و اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در محل سالن جلسات حوزه استاندار قزوین برگزار شد، اظهار کرد: قزوین از استان‌هایی است که قطب صنعتی محسوب می‌شود و این استان ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف دارد.
وی با اشاره به حاد بودن مشکلات کارگری استان حاد قزوین و بازدید از برخی واحدهای تولیدی افزود: از مسؤولان درخواست می‌شود نسبت به رفع مشکلات کارگری این استان تدابیر لازم را بیاندیشند.
نماینده مردم بویین‌زهرا در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات کارگری و بازنشستگان استان قزوین بسیار است که امیدواریم با ارائه راهکارهای مناسب، گام‌های ارزنده‌ای برداشته شود.
 بابایی‌صالح با بیان اینکه نخستین شهرک صنعتی در استان قزوین احداث شده، افزود: 500 پرونده در صندوق کارآفرینی امید برای اشتغال و کارآفرینی وجود دارد که نیازمند مساعدت مسؤولان است.
وی ادامه داد: به مشکلات سازمان بهزیستی استان قزوین هم باید توجه شده و برای رفع مشکلات گام برداشته شود.
بهمن طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه گفت: استان قزوین ظرفیت بالایی در تمام عرصه‌ها دارد که با توجه به فصل اول قانون اساسی و فصل سوم در خصوص حقوق مردم جامعه باید به این استان و مردم توجه ویژه شود.
وی افزود: با توجه به وضعیت مباحث کارگری در استان قزوین، امید است حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نویدبخش گشایش کارها باشد.
این نماینده مجلس اظهار امیدواری کرد: مشکلات استان قزوین امروز با حضور وزیر تعاون بررسی و با هماهنگی مسؤولان رفع شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید