خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان از ثبت نام بیش از ۱۲ هزار نفر از استان اصفهان در طرح کارورزی فارغ التحصیلان خبر داد.  

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سید جمال الدین میرهادی پیرامون طرح کارورزی فارغ التحصیلان اظهار داشت: در برنامه اشتغال فراگیر یکی از مباحثی که دنبال می‌شود، طرح کارورزی است.
وی به سهمیه استان اصفهان در طرح کارورزی فارغ التحصیلان اشاره کرد و افزود: سهمیه استان اصفهان در این طرح 4725 نفر است و هدف از این طرح ارتقا سطح مهارتی فارغ التحصیلان برای جذب آن‌ها در بنگاه‌های اقتصادی است.
معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: یکی از مشکلات ما این است که آموزش‌هایی که فارغ التحصیلان در تحصیلات تکمیلی فراگرفتند منطبق بر نیاز بازار کار نیست.
وی ادامه داد: با بحث کارورزی در فرجه 4 تا 6 ماهه‌ای که فارغ التحصیلان در بنگاه‌ها دوره آموزشی را فرا می‌گیرند به دنبال این هستیم که فضایی ایجاد کنیم که فارغ التحصیلان مهارت‌های لازم را از لحاظ اجتماعی و فنی در محیط کار به دست آورده تا بتوانند در بنگاه‌های اقتصادی جذب شوند.
میرهادی به تعداد ثبت‌نام کنندگان در طرح کارورزی فارغ التحصیلان از استان اصفهان اشاره کرد و گفت: آخرین آمار از تعداد ثبت نام کنندگان در طرح کارورزی فارغ التحصیلان بیش از 12 هزار نفر از استان اصفهان بود که 4772 نفر واجد شرایط ثبت نام بودند، این در حالی است که سهمیه استان اصفهان در این طرح 4725 نفر است.  
وی بیان کرد: طرح برنامه انتقال فراگیر از تیرماه سال جاری آغاز شد، همچنین مصوبه ستاد اقتصاد مقاومتی برای این طرح در اردیبهشت ماه صورت گرفت و از خردادماه این طرح ابلاغ و فرآیند انجام کار را پیگیری کردیم که سهمیه استان در سال جاری و در این طرح 4725 نفر است که پیش‌بینی می‌شود تا پایان برنامه ششم توسعه ادامه پیدا کند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید