خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس دانشگاه آزاد استان اردبیل گفت: در راستای توسعه هر چه بیشتر استان دانشگاه آزاد از توسعه شرکت‌های دانش‌‌بنیان در اردبیل حمایت می‌‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اسحاق رسولی در مراسم تکریم و معارفه روسای دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیله‌سوار اظهار داشت: توسعه منطقه در گرو پیوند واقعی با دانشگاه بوده و باید چالش‌های منطقه توسط دانشگاه از طریق تولید علم، تولید مقالات و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان برطرف شود.
وی بیان کرد: دانشگاه آزاد در حال برطرف کردن چالش‌های جامعه و کمک به همه ارگان‌ها به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است تا در آینده شرمنده خون شهدا، خانواده شهدا و انقلاب اسلامی نباشیم.
رسولی زیبایی‌های شهرستان بیله‌سوار مغان را غیرقابل توصیف خواند و گفت: این منطقه قطعه‌ای از بهشت است که به دلیل طبیعت وصف‌ناپذیر و موقعیت استراتژیکی، آن شهرستان را به سوی پیشرفت روزافزون سوق می‌دهد.
رئیس دانشگاه آزاد استان اردبیل تصریح کرد: از مسئولان شهرستانی انتظار می‌رود تا از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد نهایت بهره را در راستای توسعه و عمران هر چه بیشتر شهرستان ببرند.
فرماندار شهرستان بیله‌سوار نیز در این مراسم با اشاره به قدمت شهرستان بیله‌سوار مغان در پیشتازی در زمینه علمی اظهار کرد: با توجه به علاقه‌مندی مردم شهرستان در ایجاد دانشگاه آزاد هبه زمین در بهترین نقطه شهر و کمک‌های مالی فراوان برای ساخت بناهای کنونی را شاهد هستیم که شهرستان را برای رشد مراکز علمی بیش از پیش فراهم کرده است.
آرام حلیم افزود: وجود استعدادهای طبیعی از جمله زمین‌های حاصلخیز و وجود گمرک بین‌المللی، شرایط لازم را  برای ایجاد منطقه آزاد تجاری و از جمله بین‌المللی کردن دانشگاه‌های شهرستان و پیشرفت روز افزون این منطقه فراهم خواهد کرد.
رئیس پیشین دانشگاه آزاد واحد بیله‌سوار نیز تکمیل ساختمان آموزشی به متراژ بیش از 6 هزار متر مربع و پرداخت بدهی 2 میلیاردی و ایجاد رشته‌های متعدد و از جمله ایجاد مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد را از جمله مهمترین عملکرد خود عنوان کرد.
ایوب سرافراز سرپرست جدید دانشگاه آزاد بیله‌سوار مغان نیز با قدردانی از زحمات تمامی روسای قبلی، مسئولان شهرستانی، مرزداران غیور و مردم نجیب مغان در ایجاد زیرساخت‌ها و امکانات بالقوه در این نقطه تشکر کرد.
حسین منفرد گفت: با همکاری و همدلی بیشتر در رشد و گسترش دانشگاه خواهیم کوشید تا دانشجویان بتوانند در بهترین فضای آموزشی به ادامه تحصیل بپردازند.
وی افزود: با وجود مشکلات مالی، حوزه مالی واحد بهترین عملکرد را داشته است که جای تقدیر و تشکر دارد  و برای پیشرفت دانشگاه در حوزه‌های دانش بنیان، جذب دانشجو، جذب رشته‌های جدید و ایجاد اتوماسیون اداری برنامه‌های متعددی خواهیم داشت.
در این مراسم با قدردانی از زحمات ایوب سرافراز به عنوان رئیس قبلی دانشگاه آزاد واحد بیله‌سوار، حسین منفرد به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد این واحد معرفی شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید