خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

اردوی جهادی «کارآفرینی»  در مدارس مناطق محروم استان لرستان با هدف افزایش روحیه خودباوری و کارجهادی و تلاش در مسیر بهبود وضعیت کارآفرینی و همسو کردن و هم‌افزایی ظرفیت نهادهای اجرایی کشور به منظور افزایش بازدهی فعالیت‌های جهادی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلا‌ع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ اردوی جهادی کارآفرینی در مدارس مناطق محروم استان لرستان با حضور رئیس بنیاد نخبگان استان و مستعدان برتر برگزار شد.
حمزه امیری؛ رئیس بنیاد نخبگان استان لرستان در این‌باره، گفت: اردوهای جهادی یک حرکت کم نظیراجتماعی است که با ارزش‌ها، هنجارها، باورهای اعتقادی و تعالیم دینی عجین شده و به جریانی میدانی و اثرگذار در جامعه تبدیل شده است.
وی افزود: در شرایط کنونی و با توجه به مقتضیات موجود، چاره‌ای جز حرکت به سمت مباحث کارآفرینی و آموزش کسب‌و‌کارهای نوپا وجود ندارد.
رئیس بنیاد نخبگان استان لرستان ادامه داد: این اردوی جهادی در روستاهای کم‌برخوردار و محروم استان با هدف افزایش روحیه خودباوری و کارجهادی و تلاش در مسیر بهبود وضعیت کارآفرینی و همسو کردن و هم‌افزایی ظرفیت نهادهای اجرایی کشور به منظور افزایش بازدهی فعالیت‌های جهادی برگزار و مشکلات مناطق شناسایی شد.
 امیری اضافه کرد: در این اردو فعالیت‌هایی در زمینۀ آشنایی با بوم‌مدل کسب‌و‌کار به دانش‌آموزان ارائه شد. همچنین ارتباط با دانش‌آموزان، جلسه با معلمان و توزیع اقلام آموزشی از اقدامات انجام شده در این اردو بود.

 


لازم به ذکر است، اردوی جهادی کارآفرینی با حضور مستعدان‌برتر جهادی بنیاد نخبگان استان لرستان بصورت دوره‌ای و در سطح استان برگزار می‌شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید