خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر ارتقای معلومات بانوان کارآفرین در زمینه توانمندی خانواده ها و توسعه اقتصادی، گفت: ارتقای دانش بانوان کارآفرین زمینه ساز توسعه است.

به گزارش ایرنا، پروین اشراقی افزود: بانوان کارآفرین باید سطح دانش و معلومات خود را افزایش دهند زیارا که کسب دانش و همگام بودن با آخرین روشها علمی دنیا تاثیر بسیاری در اجرای موفق برنامه ها دارد.
وی ادامه داد: بانوان همچنین به منظور راهیابی به بازارهای هدف و پایداری در کسب و کار باید مهارت های بازاریابی و فروش را نیز کسب کنند.
اشراقی اظهار کرد: ارتقای دانش بانوان کارآفرین و آموزش های مرتبط باید جدی گرفته شود زیرا که کارآفرینی موجب اشتغالزایی و تولید در جامعه می شود.
وی به تاثیر کارآفرینی به ویژه در حوزه بانوان اشاره کرد و گفت: اشتغالزایی و مشارکت در تمام ابعاد حوزه کسب و کار، موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می شود.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی افزود: با توجه به سیاست‌های دولت تدبیر و امید به منظور بهره‌مندی حداکثری بانوان و خانواده‌ها امیدواریم رشد و ارتقای بانوان و خانواده‌ها در استان بیش از گذشته باشد.
گفتنی است، آذربایجان شرقی با داشتن حدود چهار هزار واحد تولیدی از جمله قطب های مهم صنعتی کشور محسوب می شود که سالانه افزون بر 1.5 میلیارد دلار کالا به خارج از کشور صادر می کند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید