خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس دانشگاه لرستان، تنها راهکار جلوگیری از وجود صندلی خالی در دانشگاه‌ها را حرکت به سمت دانشگاه کارآفرین و مهارت‌آفرین دانست تا دانشجو پس از فراغت از تحصیل با مهارت لازم وارد بازار کار شود.

به گزارش ایسنا، دکتر خسرو عزیزی، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: در دانشگاه لرستان صندلی خالی وجود دارد و چون در برخی از رشته‌های تحصیلی استقبال نسل جوان کم است و با ترافیک فارغ‌التحصیل روبرو هستیم، سبب شده در برخی رشته‌ها صندلی خالی داشته باشیم.
 وی اضافه کرد: تنها راهکار جلوگیری از وجود صندلی خالی در دانشگاه‌ها این است که به سمت دانشگاه کارآفرین و مهارت‌آفرین پیش برویم تا دانشجو پس از فراغت از تحصیل با مهارت لازم وارد بازار کار شود.
 رئیس دانشگاه لرستان عنوان کرد: در دانشگاه لرستان با وجود فارغ‌التحصیلان و پذیرش تعادل ایجاد شده است.
 عزیزی تصریح کرد: میزان پذیرش دانشجو در افق 1404 در این دانشگاه باید به 11 هزار دانشجو برسد و این در حالیست که هم‌اکنون بیش از 9000 دانشجو داریم که این تعداد دانشجو در 226 رشته محل، 57 رشته دکتری، 75 رشته ارشد و 65 رشته کارشناسی مشغول تحصیل هستند.
رئیس دانشگاه لرستان گفت: همچنین در این دانشگاه 282 هیأت علمی، 70 دانشیار و 15 استادتمام مشغول تدریس هستند.
عزیزی خاطرنشان کرد: در مراکز اقماری یکی دو رشته با ظرفیت 30 تا 40 دانشجو داشتیم، اما تنها 5 نفر ثبت‌نام کردند و به خاطر اینکه رشته‌ها تعطیل نشوند، این افراد را از مراکز اقماری به دانشگاه لرستان منتقل کردیم.



نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید