خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مرکز کارآفرینی بانوان با عنوان کانون آفرینش کوثر در روستای علی آباد از توابع بخش مرکزی ورامین با حضور فرماندار و مسئولان این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش ایرنا ، در این کارگاه که در این منطقه روستایی مورد بهره برداری قرار گرفت ، بانوان کارآفرین در قالب فعالیت آموزش خیاطی ، طراحی و دوخت لباس به فعالیت پرداخته و محصولات تولیدی خود را به بازار عرضه می کنند.
فرماندار ورامین در این مراسم گفت : توسعه فعالیت های سازمان های مردم نهاد ، زمینه حضور مردم در عرصه های مختلف جامعه فراهم کرده و مسئولان را در دست یابی به اهداف توسعه منطقه یاری می رساند.
محمدرضا یوسفی افزود :کار افرینی و ایجاد فرصت های شغلی در جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و معیشت خانواده با موضوع اشتغال گره خورده است.
وی اظهارکرد: در بسیاری از مناطق ، کارآفرینان با بهره گیری از توان و ظرفیت های داخلی توانسته اند اقدامات سازنده ای در ایجاد فرصت های شغلی انجام داده و بسیاری از افراد بیکار را در مشاغل مختلف بکار گیرند که باید از تجربه این افراد در توسعه فعالیت های تولیدی و خدماتی و ایجاد فرصت های شغلی پایدار بهره برد.
یوسفی تصریح کرد: توجه ویژه دولت یازدهم و دوازدهم به مناطق محروم و روستایی باعث شده تا روستاهای شهرستان ورامین از امکانات و زیر ساخت های مناسبی برخوردار می باشند ولی در کنار این اقدامات ، باید فرصت های شغلی مناسبی نیز برای روستائیان ایجاد شود تا از مهاجرت آن ها به شهرها جلوگیری شود.
وی با اشاره به آغاز فعالیت مرکز کارآفرینی بانوان روستایی در روستای علی آباد ورامین گفت : این مرکز به عنوان یک سازمان مردم نهاد ، فعالیت خود را در حوزه آموزش ، طراحی و تولید البسه آغاز کرده و پس از آموزش بانوان روستایی ، آن ها در همین مرکز مشغول به کار می کند.
فرماندار ورامین تأکید کرد: حتی اگر در یک کارگاه در دورافتاده ترین منطقه ورامین ، برای 2 نفر نیز شغل ایجاد شود ، از آن ها حمایت کرده و مسیر را برای توسعه فعالیت آن ها فراهم می کنیم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید