خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون شهردار منطقه یک تهران از حمایت از ایده شرکت های محلی در زمینه توسعه کارآفرینی در حوزه گردشگری شمال تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید کارگران صبح دوشنبه در سومین جلسه شورای اقتصاد مقاومتی که با حضور رمضان لطفی معاون توانمند سازی و کارآفرینی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، مدیران این مرکز و ... در منطقه یک برگزار شد، طی سخنانی با اعلام خبر فوق اظهار داشت: باتوجه به ظرفیت های موجود گردشگری شمال تهران از جمله ، تفرجگاه های طبیعی ،مراکز مذهبی –  تاریخی ، بازار قدیم تجریش ، کاخ موزه ها و دیگر اماکن تاریخی که در سطح محلات این منطقه وجود دارد می توان کسب و کار خانگی را رونق بخشید.
وی با اشاره به لزوم ایجاد کارآفرینی و رونق بخشی به کسب و کار ، ایجاد مشاغل خانگی را یکی از عوامل تولید اشتغال، کاهش بیکاری و به دنبال آن کاهش آسیبهای اجتماعی دانست.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک تهران اضافه کرد: آموزش های لازم در خصوص کارآفرینی به شهروندان علاقمند در ۲۷ سرای محله منطقه یک ارائه شده و در صورتیکه شرکت یا موسسه محلی ایده ای در زمینه توسعه کارآفرینی در حوزه گردشگری داشته باشد  در مرکز رشد شهرداری منطقه یک که در بوستان جمشیدیه مستقر است مورد حمایت قرار می گیرند.
وی گفت: با هدف رونق بیشتر کارآفرینی و ایجاد تحرک در حوزه گردشگری، مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه یک به منظور آغاز فعالیت های علمی و پشتیبانی از شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه گردشگری با دانشگاه شهید بهشتی تفاهم نامه ای را تنظیم خواهد کرد .

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید