خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل خبر داد: در راستای حمایت این صندوق از مددجویان اداره کل زندان های استان به آنها تسهیلات داده می‌ شود.

به گزارش ایرنا، محمد حسن شاهنده با اعلام این خبر افزود: تسهیلات اشتغالزایی از محل تفاهم نامه سازمان زندان ها و اقدامات تامینی با نرخ کارمزد چهار درصد به مددجویان معرفی شده پرداخت می شود.
او اظهار کرد: صندوق کارآفرینی امید استان از زمان انعقاد تفاهم نامه 81 فقره تسهیلات اشتغال به ارزش 8.800 میلیون ریال به مددجویان معرفی شده با هدف ایجاد کسب و کار و کمک به اشتغال زایی پرداخت و زمینه ایجاد اشتغال مستقیم برای 81 نفر از مددجویان را فراهم کرده است.
شاهنده گفت: ایجاد اشتغال و کسب درآمد حلال مهم ترین دغدغه زندانیان آزاد شده است و برای رفع این نگرانی تمام مددجویان معرفی شده از سوی صندوق کارآفرینی امید برای دریافت تسهیلات اشتغال زایی حمایت می شوند.
وی افزود: مددجویان معرفی شده به صندوق در کمترین زمان ممکن نسبت به پذیرش اقدام و مراحل تکمیل پرونده را سپری می کنند و این صندوق نیز به اعطای تسهیلات بسنده نکرده و همواره وام گیرندگان این صندوق به عنوان عضوی از مجموعه پس از اعطای تسهیلات نیز مورد حمایت قرار می گیرند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید