خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

فرماندار بیجار گفت: فرهنگ مردم دیار گروس در تولید مواد غذایی با محوریت نان و توان بالای تولید گندم با هزینه کم، فرصت خوبی برای کارآفرینی در این شهرستان فراهم کرده است.

به گزارش ایرنا، بیژن زندیه در همایش روز ملی نان با اشاره به جایگاه بالای نان در فرهنگ و آداب مردم دیار گروس اظهار کرد: نان یکی از مواد غذایی مهم، مقدس و شاخص سفره های رنگین و سنتی مردم است.
وی به طرح اشتغالزایی دولت با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت هم اشاره کرد و افزود: طرح هایی که موجب اشتغالزایی و تولید شوند با کمترین مدت انتظار در کارگروه شهرستان و استان بررسی و برای دریافت تسهیلات به بانک ها معرفی می شوند.
زندیه به عضویت بانک ها در کارگروه و حذف روال اداری دست و پاگیر که اغلب موجب ناخرسندی فعالان اقتصادی و تولیدی می شود، تاکید کرد: هر طرح اقتصادی، تولیدی و اشتغالزایی که در کارگروه شهرستان و یا استان تصویب شود باید تسهیلات دریافت کنند و بانک ها نباید برای آنها شرط و شروط قرار دهند.
وی یادآور شد: شهرستان بیجار بخاطر فرهنگ سنتی و دسترسی کم هزینه به مزارع و تولید گندم مرغوب از یک فرصت خوب برای سرمایه گذاری در تولید نان برخوردار است.
امام جمعه بیجار نیز در این همایش به تشریح جایگاه نان و قداست آن در قرآن کریم و روایات اسلامی پرداخت و گفت: نان در نظر خانواده های ایرانی جایگاه والایی دارد و این باور نشات گرفته از دین مبین اسلام است.
مدیر کارخانه تولید نان بیجار (ارکازه) نیز در این همایش در خصوص مشکلات سرمایه گذاری در بیجار و انتظارات تولید کنندگان از دولت سخن گفت و اظهار کرد: سرمایه گذاری در برخی مناطق به همت و تلاش جهادی از سوی سرمایه گذار و مدیریت شهرستان نیاز دارد.
ابوالقاسم الله مرادی با اشاره به راه اندازی واحد تولیدی خود برای تولید و عرضه انواع نان اضافه کرد: دولت باید در حد یک حامی و مشاور وارد بحث بازاریابی، تولید و اشتغال شود تا امکان رقابت سالم در بازار بوجود آید.
وی از سرمایه گذاری 40 میلیارد ریالی برای راه اندازی این واحد تولیدی و تولید بیش از 10 نوع نان و مشتقات آن خبر داد و افزود: در این واحد تولیدی روزانه حدود 10 تن آرد برای پخت و تولید انواع نان مصرف می شود.
به گفته وی، تاکنون برای 10 نفر بطور مستقیم و برای حدود 200 نفر بطور غیر مستقیم در این واحد تولیدی شغل ایجاد شده و درآمد زایی بوجود آمده است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید