خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون پژوهشی دانشگاه سیستان و بلوچستان خبر داد: هفته پژوهش مانند سال‌های قبل با نوعی نگاه کارآفرینی و اشتغالزایی با محوریت فناوری از 4 تا 10 آذر برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، دکتر کردی در رابطه با هفته پژوهش عنوان کرد: دانشگاه مصمم است نسبت به سال قبل از نظر کیفی، هفته پژوهش و نمایشگاه را بهتر برگزار کند.
وی از برنامه‌های دانشگاه در هفته پژوهش گفت: در این هفته جلسات و سخنرانی‌های مختلفی برگزار می‌شود و برنامه مشوقانه مرتبی برای دانشجویان و دانش‌آموزان برنامه‌ریزی شده است.
معاون پژوهشی دانشگاه خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم در این یک هفته پتانسیل‌های استان را نمایش دهیم و استعدادهای خوبی را شناسایی و در هدایت استعدادها نقش کلیدی را ایفا کنیم. همچنین به سمتی برویم که شعار هفته پژوهش که تجاری سازی و اشتغالزایی است با همکاری دستگاه‌های اجرایی، برنامه خوب و مدونی برای نسل آینده تدوین کنیم.
دکتر کردی درباره نمایشگاهی که هر سال در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود گفت: امسال غرفه‌های نمایشگاه نسبت به سال گذشته از کیفیت بالاتری برخوردار خواهند بود و این غرفه‌ها شامل پتانسیل‌های دانشگاه و استان و همچنین واحدهای مرکز رشد دانشگاه و بخشی از دستگاه‌های اجرایی و خصوصی خواهند بود که برنامه‌های سال گذشته و یا آینده خود را به معرض نمایش قرار می‌دهند.
معاون پژوهشی دانشگاه ادامه داد: از برنامه‌های دیگر این هفته نشست با حوزه بخش خصوصی و حوزه کار آفرینی است که تلاش می‌کنیم پتانسیل استان را شناسایی و آن‌ها را تجزیه و تحلیل کنیم تا بتوانیم پتانسیل بالقوه را به بالفعل تبدیل و به اهداف بالادست برسیم.
وی در مورد اهمیت تحقیق و پژوهش تصریح کرد: ما باید فرهنگ سازی و نوعی نگاه ایجاد کنیم که برای هر قدم و عملی تحقیق و پژوهش و فکر کنیم و بعد آن را به مرحله اجرا برسانیم و اگر این نوع نگاه نهادینه شود نقش و راه بسیار پر باری خواهیم داشت.
وی در پایان گفت: باید بتوانیم با همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌های اجرایی یک حرکت خوب و مفید را آغاز کنیم تا آیندگان آن را ادامه دهند و در نهایت، محصول این حرکت‌ها توسعه است و زمانی که توسعه پیدا کنیم همه نواقص اشتغالزایی برطرف می‌شوند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید