خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل زندان های استان کردستان از پرداخت11 میلیارد و 270 میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی در 6 ماهه اول امسال، به 77 نفر از زندانیان آزاد شده استان خبر داد.

به گزارش ایرنا، اسحاق ابراهیمی با اعلام این خبر افزود: این میزان تسهیلات به صورت وام قرض الحسنه و با هدف ایجاد اشتغال پایدار، پرداخت شده است.
وی به شرایط وام اشتغالزایی به زندانیان آزاد شده اشاره کرد و گفت: اینگونه تسهیلات بر اساس تفاهم نامه منعقد شده میان سازمان زندان ها و صندوق کارآفرینی امید پرداخت می شود و مشمول آن دسته از مددجویان آزاد شده می شود که در طول مدت حبس با شرکت در دوره های فنی و حرفه ای موفق به دریافت گواهینامه های مهارت شده باشند.
ابراهیمی، توسعه اشتغال در جامعه را تضمین کننده کاهش بسیاری از آسیب های اجتماعی عنوان کرد و افزود: عدم اشتغال افراد، زمینه وقوع جرم و گسترش ناهنجاری در جامعه را به دنبال خواهد داشت.
وی ادامه داد: بدون شک، بیکاری، افزایش جمعیت کیفری در زندان ها و تاثیر منفی در کیفیت فعالیت های اصلاحی و تربیتی را در پی دارد.
مدیرکل زندان های کردستان، مهارت آموزی را یکی از اقدامات مهم زندان های استان در جهت اصلاح و تربیت زندانیان دانست و بیان کرد: تمام تلاش ها بر این است تا در شرایط فعلی جامعه، با توسعه فعالیت های حرفه آموزی در زندان ها، زمینه های بازگشت سعادتمندانه مددجویان به جامعه و عدم وقوع مجدد جرم پس از آزادی محقق شود.
هم اکنون، 6 زندان، 2 بازداشتگاه، یک کانون اصلاح و تربیت و یک اردوگاه کار درمانی در استان کردستان وجود دارد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید