خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

قائم‌مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام این خبر که تشکل‌های صنفی افزایش ۹۰ درصدی در ۴ سال گذشته داشته است، گفت: هم اکنون تعداد تشکل‌های صنفی به ۱۲ هزار مورد رسیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، سیدابوالحسن فیروزآبادی، قائم‌مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جریان برگزاری همایش کارآفرینان خیر، خیرین کارآفرین با اشاره به اینکه کارآفرینی اجتماعی خیر پایدار به همراه دارد اظهار داشت: کارآفرینی یکی از ضرورت‌های مهم جامعه و موثر در رونق اقتصادی است.
وی افزود: با توجه به تحولات پیش رو و پیر شدن جمعیت کشور روز به روز نیازمند کارآفرینی جمعی هستیم.
فیروزآبادی در بخش دیگی از سخنان خود به تحولات فضای مجازی در سال‌های پیش رو و گذشته اشاره کرد گفت: تاکنون در بستر فضای مجازی بیش از 12 میلیارد Divice (دستگاه) ایجاد شده است که از این تعداد  7 میلیارد متعلق به گوشی‌های هوشمند است.
قائم‌مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: پیش‌بینی می‌کنیم با توجه به توسعه کمی و کیفی ارتباطات مجازی حجم دستگاه‌ها به بیش از 50 میلیارد برسد و این موضوع به یک هوشیاری اجتماعی مضاعف نیاز دارد.
وی در عین حال گفت: در یک دهه گذشته شاهد به راه افتادن کاروان NGO در کشور هستیم، گفت: این NGO ها در حالی به راه افتادند که روز به روز در حال گسترش هستند و اکنون تشکل‌های صنفی به 12 هزار مورد رسیده‌اند در حالی که این تعداد در 4 سال گذشته کمتر از 7 هزار مورد بود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید