خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 دانشگاه خرّم‌آباد با هدف توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی بر مبنای مزیت‌های بومی، ایستگاه آشنایی با استار‌ت‌آپ را برپا کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ ایستگاه آشنایی با استار‌ت‌آپ با هدف توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی بر مبنای مزیت‌های بومی، به همت بنیاد نخبگان استان لرستان در دانشگاه خرّم‌آباد برپا شد.
حمزه امیری؛ رئیس بنیاد نخبگان استان لرستان دراین‌باره گفت: ارائه آموزش‌های لازم در ارتباط با کارآفرینی و استارت‌آپ یکی از ملزومات امروز جامعۀ علمی است و یکی از اصول نهادینه‌کردن فرهنگ دانش‌بنیان است.
وی افزود: علاوه بر دانشگاه خرّ‌م‌آباد، در دانشگاه‌های دیگر استان نیز اقدامات مشابهی انجام خواهد شد تا بتوان از این طریق در  ایجاد اکوسیستم کارآفرینی گام‌های مؤثرتری برداشت.
رئیس بنیاد نخبگان استان با اشاره به برگزاری رویداد ایدوکا، اظهار داشت: این رویداد استارت‌آپی، نخستین رویداد استارتاپی در حوزه‌های گردشگری و کشاورزی در استان لرستان است که از ۸ لغایت ۱۰ آذرماه ۹۶ در دانشگاه آزاد خرّم‌آباد برگزار می‌شود و همۀ ایده‌پردازان در حوزۀ گردشگری و کشاورزی می‌توانند در این رویداد ثبت‌نام کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید