خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس دانشگاه ارومیه اعلام کرد: علی محمد نژاد دانشجوی رشته مهندسی برق دانشگاه ارومیه با ارائه طرح اپلیکیشن تعمیرکار آنلاین، مقام اول مسابقات دومین استارت آپ ویکند تبریز را کسب کرد.

به گزارش ایرنا، رحیم حب نقی با اعلام این خبر افزود: این دانشجوی دانشگاه ارومیه به همراه 2 عضو دیگر تیم خود تحت عنوان گروه 'چکاوک'، با ارائه طرح اپلیکیشن تعمیرکار آنلاین، مقام اول دومین استارت آپ ویکند این دوره از مسابقات را کسب کرد.
وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات با هدف انتخاب ایده های برتر و حمایت از اجرای طرح ها برگزار شد، اظهار کرد: محمدنژاد به همراه دو هم تیمی خود، از بین 13 تیم موفق به کسب بالاترین امتیاز داوران شد.
حب نقی در رابطه با طرح برگزیده دانشجویان دانشگاه ارومیه، گفت: طرح اپلیکیشن تعمیرکار آنلاین خودرو، امکان پیدا کردن تعمیرگاههای اطراف و درخواست ارائه سرویس را ایجاد کرده و همچنین دارای بخش امداد خودرو به شکل سیار است.
به گزارش ایرنا، استارت‌آپ به شرکت‌های نوپایی گفته می‌شود که با یک ایده‌ی ساده و اولیه شروع می‌کنند و به سرعت رشد می‌یابند و به درآمد می‌رسند.
در این برنامه شرکت کنندگان شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارتاپ، بازاریاب‌ها و طراحان گرافیک گرد هم می‌آیند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید