خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

با همت و همکاری ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری استارتاپ ویکند «خوشمزه»  8 تا 10 آذرماه در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و بنیاد نخبگان خراسان رضوی، 8 تا 10 آذرماه 96 استارتاپ ویکند «خوشمزه» را پیرامون صنعت غذا در مشهد مقدس برگزار می‌کنند.
محورهای این رویداد سلامت غذایی، خدمات رستورانی، غذای سنتی اسلامی، نوآوری در تحویل غذا، نوآوری در علوم و صنایع غذایی، نوآوری در بسته‌بندی غذایی و نیز سوغات سلامت (محصولات خوراکی سوغاتی) است.
علت برگزاری این رویداد با محور صنعت غذا سبک زندگی مردم است که روزبه‌روز با تکنولوژی و نوآوری بیشتر همراه می‌شود. صنعت غذا نیز حوزه‌ای ناب و جذاب است که می‌تواند با خلاقیت‌ها و نوآوری‌های تازه همراه باشد.
در این رویداد بیش از 6 میلیون تومان جایزه ویژه به سه تیم اول اهدا می‌شود. سه تیم اول به دوره پیش شتاب دهی و شتاب دهی فردوسی وارد می‌شوند.
سایر تیم‌های منتخب نیز از حمایت بنیاد نخبگان خراسان رضوی، پژوهشکده صنایع غذایی و پارک علم و فناوری به‌منظور شکل‌گیری و توسعه کسب‌وکار بهره‌مند خواهند شد.
استارتاپ ویکند یک رویداد آموزشی-تجربی (Experiential Education) در سراسر دنیاست که در 3 روز متوالی (در انتهای هفته) برگزار می‌شود.
در این برنامه شرکت‌کنندگان پرانگیزه‌ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارتاپ، بازاریاب‌ها و طراحان گرافیک گرد هم می‌آیند تا طی 54 ساعت ایده‌هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده‌ای را اجرا کند.
استارتاپ ویکند «خوشمزه» با همت و همکاری ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پیرامون صنعت غذا،  8 تا 10 آذرماه در مشهد برگزار می‌شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید