خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل از تلاش جهت شبکه سازی برای ایجاد دانشگاه کارآفرین در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اسحق رسولی در دیدار با قائم مقام انجمن مدیریت ایران در اردبیل اظهار داشت: شبکه‌سازی متناسب با رویکرد دانشگاه به سمت دانشگاه کارآفرین و فن‌آور از ضروریات چشم‌انداز آتی دانشگاه است.
وی اظهار کرد: تلاش ما بر این است که ضمن توسعه درون دانشگاهی در زمینه‌های فن‌آوری و کارآفرینی در مورد انجام طرح‌های توسعه‌ای برنامه‌های ویژه‌ای را به‌کار گیریم.
رسولی بیان کرد: تلاش ما بر این است که حداقل در یک رشته بین رشته‌ای به قطب علمی در کشور تبدیل شویم و در این زمینه از همه گروه‌های آموزشی خواسته‌ایم از صرف آموزشی خارج شده و به گروه‌های آموزشی، پژوهشی و کارآفرین تبدیل شوند.
آذر صائمیان قائم مقام انجمن مدیریت ایران نیز بر انجام کارهای مشترک در قالب طرح های تحقیقاتی، کارآفرینی، برگزاری کنفرانس های علمی و زمینه یابی برای ایجاد قطب علمی در واحد اردبیل تاکید کرد.
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل نیز در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: بسیج اساتید یکی از شاخص‌های جامعه بسیج است و در اصل بسیج اساتید همان تئوریسین تمدن اسلامی است.
سیف‌اله مدبر گفت : بسیج اساتید می ‌تواند تمدن نوین اسلامی را رقم بزند، زیرا در بسیج، امور دست و پا گیر وجود ندارد و باید در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی تلاش بسیاری انجام داد.
وی تصریح کرد: بسیج اساتید زمانی می‌تواند موفق عمل کند که در طول سال ضمن برگزاری جلسات به نظریه پردازی، بحث و تبادل نظر بپردازد.
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه  آزاد اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی مرکز مطالعات علم و دین را تشکیل داده‌ایم که مهم‌ترین هدف آن تحقق تمدن نوین اسلامی است.
وی گفت: تمدن هر کشور دستاوردهای خاص خود را دارد و اگر کشوری بخواهد تمدن خود را به کشور دیگر تحمیل کند این دستاورد را به آن کشور حواله می کند و در حال حاضر غرب مشغول به این کار است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید