خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

هفتمین جشنواره رویش بنیاد ملی نخبگان در سال جاری با عنوان جشنواره رویش زردکوه با حضور بنیادهای نخبگان استان‌های اصفهان، قم، مرکزی، چهارمحال‌وبختیاری به میزبانی بنیاد نخبگان استان یزد، در روزهای 22 و 23 آذرماه برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ بنیاد ملّی نخبگان با هدف رونق بخشیدن به فضای ابتکار، انگیزه بخشیدن به جوانان و شناسایی اختراع‌های برگزیده و تسهیل در مسیر آنها به منظور رسیدن به محصولی دانش‌بنیان و تکمیل چرخة نوآوری و تبدیل دارایی‌های فکری به ثروت، برگزاری جشنواره‌های منطقه‌ای رویش را یکی از اولویت‌های کاری خود در سال جاری قرار داده است.
اختراع‌هایی که در این جشنواره‌ها مورد تأیید هیئت‌داوران قرار می‌گیرند، از تسهیلات بنیاد برای طی مسیر توانمندسازی بهره‌مند شوند. این مسیر از سه ایستگاه با نام‌های «اختراع‌های سطح 3»، «اختراع‌های سطح 2» و «اختراع‌های سطح 1» می‌گذرد.
ميزان تازگي اختراع در سطح ملّي و بين‌المللي، طول عمر فنّاوري حاصل از اختراع، آثار اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي ناشي از به‌كارگيري اختراع، چگونگي مستندسازي فرايند رشد اختراع و قابليت ورود به بازار و ارزش‌افزودة اقتصادي و اجتماعي حاصل از تجاري‌سازي اختراع، مهمترین ملاک‌های داوری برای انتخاب و معرفی اختراع سطح 3 هستند.
برای پشتیبانی و توانمندسازی اختراع‌های برگزیدة سطح 3، تسهیلاتی مانند جایزة نقدی و لحاظ امتياز اختراع در آيين‌نامة جايزه‌هاي تحصيلي دانشجويان و همچنین حمایت‌های مالی و مشاوره‌ای برای تبدیل اختراع به محصول نیمه‌صنعتی و در نهایت تأسیس شرکت‌ دانش‌بنیان به اخترعات برگزیده اعطا می‌شود.
بر همین اساس، هفتمین جشنواره رویش بنیاد ملی نخبگان در سال جاری با عنوان جشنواره رویش زردکوه با حضور بنیادهای نخبگان استان‌های اصفهان، قم، مرکزی، چهارمحال‌وبختیاری به میزبانی بنیاد نخبگان استان یزد، در روزهای 22 و 23 آذرماه برگزار می‌شود.
لازم به ذکر است، متقاضیان تا تاریخ دهم آذرماه فرصت دارند با مراجعه به سامانۀ sabtenam.bmn.ir برای حضور در این جشنواره نام‌نویسی کنند.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید