خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل بنیاد نخبگان استان چهارمحال و بختیاری از آغاز رویداد متنا در استان خبر داد و گفت: از مجموع ۳۰ واحد صنعتی چهارمحال و بختیاری ۱۸ واحد وارد رویداد "متنا" شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مجتبی بنیادیان با اشاره به آغاز رویداد متنا «مشکل‌گشایی، توانمندسازی، نوآوری و اقدام» در استان اظهار داشت: رویداد متنا با هدف آسیب‌شناسی و رفع برخی مشکلات صنعت استان به همت بنیاد نخبگان چهارمحال‌و بختیاری، شرکت ستاک نگین چهارمحال، دانشگاه شهرکرد، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اجرا می شود.
وی افزود: رویداد متنا فعالیت خود را از ابتدای امسال آغاز کرده که 30 واحد صنعتی معرفی شده از طرف سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، توسط شرکت مشاوره ستاک نگین چهارمحال مورد عارضه‌یابی قرار گرفته و در نهایت 18 واحد صنعتی جهت عارضه‌یابی و ارائه راهکار وارد رویدا متنا شدند.
مدیرکل بنیاد نخبگان استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: پس از اعلام فراخوان توسط بنیاد نخبگان، 15 تیم پژوهشی متشکل از اعضای هیئت علمی و دانشجویان جهت بررسی عارضه‌ها و ارائه راهکار، در رویداد ثبت‌نام کردند.
بنیادیان با بیان اینکه یکی از مشکلات و معضلات امروز صنعت کشور، عدم تعامل، هم‌افزایی و اعتماد بین صنعت و دانشگاه است، بیان کرد: نیاز به برگزاری چنین رویدادهایی به شرط آنکه تداوم داشته باشد، به وضوح در جامعه امروز ملموس است.
وی خاطرنشان کرد: تا زمانیکه که دانشگاه و صنعت را به یکدیگر متصل نکنیم و از توانمندی این مجموعه‌ها در جهت‌گیری درست استفاده نشود، نمی‌توانیم به رشد اقتصادی بر پایه دانش دست پیدا کنیم.
مدیرکل بنیاد نخبگان استان چهارمحال و بختیاریصریح کرد: امیدواریم با ایجاد ساختار منسجم و برنامه‌ریزی راهبری بتوانیم به بهبود شرایط و حل مشکلات و معضلات صنعت و دانشگاه دست یابیم و با ایجاد زیر ساخت‌های لازم حرکت پر شتابی در این راستا داشته باشیم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید