خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دبیر اجرایی استارتاپ ویکند لرستان از شرکت بیش از ۳۰۰ ایده پرداز در این رویداد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رحمان کلانتری با اشاره به ثبت نام بیش از ۳۰۰ ایده پرداز در استارتاپ ویکند گردشگری و کشاورزی لرستان اظهار داشت: این ایده پردازان در حوزه های گرافیک، فنی، کسب و کار و ایده پردازی ثبت نام کرده اند.
وی از حضور سرمایه گذاران در این رویداد استارتاپی برای برقراری ارتباط میان ایده پردازان و بخش خصوصی خبر داد و گفت: ۲۵ سرمایه گذار با هماهنگی اتاق بازرگانی خرم آباد در این رویداد حضور دارند و ایده های ارائه شده را رصد می کنند.

۸۰ درصد ایده پردازان دانشجو هستند
دبیر اجرایی استارتاپ ویکند لرستان با تاکید بر اینکه استارتاپ ویکند لرستان ۵۴ ساعت است و از بعدازظهر چهارشنبه ۸ آذر ماه تا بعدازظهر روز جمعه ۱۰ آذر ماه برگزار می شود، افزود: در روز نخست ایده ها مطرح می شود و رای گیری بین ایده ها انجام می شود، سپس کار تیم بندی و ارائه محصول در دستور کار ایده پردازان قرار می گیرد.

 


کلانتری با اشاره به اینکه سال گذشته استارتاپ سیتی را در لرستان برگزار کردیم، امسال هم برگزاری استارتاپ ویکند با رویکرد گردشگری و کشاورزی را در دستور کار قرار دادیم، ادامه داد: این رویداد ملی است و از تمام کشور می توانستند برای حضور در آن ثبت نام کنند؛ بالغ بر ۳۰ نفر از ایده پردازان از استان های دیگر کشور در این رویداد شرکت کرده اند.

 


وی با بیان اینکه ۸۰ درصد ایده پردازان دانشجو هستند و مابقی افراد نیز در حوزه دانش آموزی و یا به صورت آزاد شرکت کرده اند، تصریح کرد: در حاشیه این رویداد نمایشگاهی با موضوع شرکت های دانش بنیان برپا شده است.

برگزاری نشست تخصصی با سرمایه گذاران
دبیر اجرایی استارتاپ ویکند لرستان با تاکید بر اینکه هدف از برپایی این نمایشگاه این است که به ایده پردازهای جدید بگوییم، می توانند از ایده های خود شرکتی دانش بنیان ایجاد کنند، افزود: ۸ غرفه از شرکت های دانش بنیان استان در این نمایشگاه حضور دارند.

 


کلانتری خاطرنشان کرد: روز جمعه نیز نشست تخصصی با سرمایه گذاران خواهیم داشت.
وی با بیان اینکه هدف ما از برگزاری این رویداد، این است که فرهنگ استارتاپ و کسب و کارهای نوین را نهادینه کنیم، تصریح کرد: سالانه یک رویداد استارتاپی را با هماهنگی بنیاد نخبگان در استان برگزار می کنیم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید