خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

همزمان با روز پایانی چالش نوآوری انرژی‌های تجدیدپذیر و پاک از "مدل شتابدهی کسب و کارهای حوزه انرژی" رونمایی می‌شود.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، چالش نوآوری انرژی های تجدیدپذیر و پاک با هدف ایجاد و توسعه کسب و کارهای مسئله محور با حمایت ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی معاونت علمی توسط شتابدهنده ققنوس در حال برگزاری است.
در طول سه روز برگزاری این رویداد کارگاه های آموزشی با حضور فعالان عرصه حوزه انرژی برگزار شد که در این کارگاه ها شرکت کنندگان بعد از تیم سازی با چالش های این حوزه آشنا و آموزش های لازم در این زمینه را دیدند تا با مهارت های لازم برای رفع این چالش ها توانمند شوند. در پایان رویداد نیز تیم هایی که خروجی مناسبی داشته و منجر به ایجاد کسب و کار شوند وارد شتابدهنده ققنوس می شوند تا از حمایت های این شتابدهنده برخوردار شوند.
همچنین در روز پایانی این چالش "مدل شتابدهی کسب و کارهای حوزه انرژی" رونمایی می شود که در این مدل حمایت ها شرکت هایی که به شتاب دهنده وارد می شوند تشریح شده است. در اختیار قرار دادن فضا، سرمایه اولیه و مشاوره برخی از این حمایت ها است تا استارتاپ های فعال در حوزه انرژی با دریافت این حمایت ها کسب و کار خود را شکل دهند و توسعه فعالیت ها در این حوزه را شاهد باشیم.
مراسم اختتامیه چالش نوآوری انرژی‌های تجدیدپذیر و پاک و رونمایی از "مدل شتابدهی کسب و کارهای حوزه انرژی" با حمایت ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی 11 آذر ماه در سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران برگزار می شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید