خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس جمهوری در دیدار با نخبگان و برگزیدگان سیستان و بلوچستان دستور پرداخت سریع تسهیلات کارآفرینی ارزان‌تر به مردم را صادر کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، دکتر حسن روحانی  در نشست صمیمی با برگزیدگان سیستان و بلوچستان در سرسرای هلال احمر زاهدان اظهار داشت: دولت در بخش برون نگری باید تلاش داشته باشد تا روابط را با سایر دولت‌ها بهبود بخشد تا شرایط جذب سرمایه فراهم شود.
رئیس جمهورافزود: برنامه ما در دولت دوازدهم برای ایجاد تحول اقتصادی این است که پول ارزان تری در اختیار سرمایه گذار قرار دهیم.
وی ادامه داد: مساله کاهش سود تسهیلات بانکی از برنامه‌هایی بود که در اواخر دولت یازدهم و ابتدای دولت دوازدهم به دنبال آن بوده ایم و اینک سود بانکی از ٢٩ درصد به ١٨ درصد کاهش یافته است.
رئیس جمهوری تصریح کرد: ما باید منابع مالی داخلی را ارزانتر در اختیار مردم قرار دهیم.
روحانی گفت: تک رقمی نگه داشتن نرخ تورم و رشد اقتصادی بیش از پنج درصد و ایجاد زمینه اشتغال در کشور از اولویت‌های دولت دوازدهم است.
وی افزود: امیدواریم تا پایان سال ٩٦ میانگین شاخص اشتغال به نسبت سال‌های قبل در کشور افزایش یابد.
وی گفت: خوشحالیم که در ایام ولادت پیامبر اعظم (ص) مهمان مردم سیستان و بلوچستان هستیم و از استقبال مردم در زابل و زاهدان و تمام شهر‌هایی که وزرا خدمتشان می‌رسند تشکر و سپاسگزاری می‌کنم.
وی ضمن تشکر از حضور مردم سیستان و بلوچستان در انتخابات افزود: باید عقب ماندگی‌های گذشته در این استان جبران شود.
وی افزود: دولت یازدهم انتظار داشت خدمات بیشتری به مردم ارائه دهد، اما در سال ۹۳ با کاهش قیمت نفت تا ۳۰ دلار مواجه شد و فشار زیادی به دولت وارد آمد.
رئیس جمهوری ادامه داد: کشور‌های نفت خیز همسایه ذخایر ارزی بالایی داشتند و از آن‌ها برداشت می‌کردند.
روحانی تصریح کرد: تمام کشور‌های نفت خیز در سال ٩٤ تا ٩٦ از ذخایر خود استفاده کردند، اما ما هر سال پول بیشتری به ذخایر می‌ریزیم.
وی خاطرنشان کرد: پارسال مجلس ما را موظف کرد تا ٣٠ درصد به ذخایر بریزیم و امسال نیز تلاش دارد تا این میزان را به ٣٢ درصد برساند.
وی بیان کرد: روابط مطلوب با کشور‌های همجوار با وجود مشکلاتی که به دلیل مرزی بودن سیستان و بلوچستان ایجاد می‌شود، سبب جهش تجاری در این استان خواهد شد.
رئیس جمهوری گفت: بسیاری از سرمایه گذاران این استان در کشور‌های خارجی سرمایه گذاری کرده اند که باید با اعتماد سازی آنان را به سرمایه گذاری داخلی ترغیب کرد.
روحانی خاطرنشان کرد: در صورت توجه به معادن و گردشگری سیستان و بلوچستان تحول بزرگی در منطقه رخ می‌دهد.
وی با اشاره به ظرفیت بالای سواحل مکران گفت: این سواحل در آینده توسعه خوبی خواهند یافت و مکان مناسبی برای ایجاد نیروگاه‌های اتمی خواهند بود.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه سواحل مکران در پیشینه تاریخی خود زلزله بزرگی نداشته ما به دنبال ایجاد نیروگاه‌های کوچک در این سواحل هستیم.
رئیس جمهوری گفت: در ۱۰۰ روز وعده داده شده موفق شدیم تا ۲۳،۱ میلیارد دلار با بانک‌های مختلف قرارداد فاینانس منعقد کنیم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید