خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

سرپرست بنياد نخبگان استان خراسان‌جنوبی خبر داد: جشنواره ایده‌های برتر برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ سعید احمدی‌زاده؛ سرپرست بنیاد نخبگان خراسان‌جنوبی با اشاره به برنامه‌های طراحی‌شده برای هفتۀ پژوهش، گفت: برگزاری جشنوارۀ ایده‌های برتر یکی از اقدامات اساسی بنیاد نخبگان در هفتۀ پژوهش است.
وی افزود: این جشنواره به مناسبت هفتۀ پژوهش و به منظور شناسایی، تشویق و معرفی شایستگی‌ها و توانمندی‌های ایده‌پردازان در جامعه برگزار می‌شود.
احمدی‌زاده حفظ مالکیت معنوی و ترویج فرهنگ نوآوری را از دیگر اهداف برگزاری جشنوارۀ ایده‌های برتر برشمرد و ادامه داد: تقویت خودباوری در توسعۀ فناوری و به ویژه فناوری‌های نوین در استان، از مهمترین محورهای ان جشنواره است.
سرپرست بنیاد نخبگان استان خراسان‌جنوبی اظهار داشت: در جشنوارۀ ایده‌های‌ برتر، 22 ایده شرکت کردند که بعد از داوری‌های تخصصی کمیته داوری و بررسی ایده‌ها، 3 ایده به عنوان ایده‌های برتر انتخاب شدند.
احمدی‌زاده در پایان یادآور شد: برگزیدگان این جشنوارۀ ایده‌های برتر در مراسم اختتامیه هفتۀ پژوهش تجلیل خواهند شد و با ارائه ایده‌ها به مراکز رشد در صورت طی مراحل مربوطه و پذیرش به‌عنوان واحد فناور، در مراکز رشد مستقر خواهند شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید