خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مطرح کرد:

ابراز تمایل شرکت های بزرگ خارجی برای حضور در صنعت نفت ایران

یک نماینده مجلس با اعلام اینکه نمایشگاه نفت ایران دارای اهمیت بین المللی است، گفت: شرکتهای بزرگ خارجی تمایل دارند در طرحهای توسعه ای صنعت نفت حضور کشورمان داشته باشند.اسماعیل جلیلی در حاشیه بیستمین نمایشگاه نفت در گفتگو با  شانا گفت: این رویداد به طور حتم، اثری مثبت بر مواضع نفتی ایران خواهد گذاشت، چون ایران نشان داده با اتکا به توان مهندسان و کارشناسان نفتی برنامه نفتی و گازی خود را پیش می برد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس افزود: مجلس در سال گذشته نسبت به تقویت سرمایه گذاریها در صنعت نفت و گاز اهتمام داشت و منابع خوبی را برای این موضوع پیش بینی کرد.این نماینده مجلس گفت: ماده ١٥ قانون رفع موانع تولید ظرفیت خوبی برای صنعت نفت ایجاد خواهد کرد. افزون بر این، تسهیلات مناسبی از محل منابع صندوق توسعه ملی برای این منظور پیش بینی شده است.وی با ابراز امیدواری برای رفع تحریمها افزود: با کاهش محدودیتها، شرایط سرمایه گذاری در نفت بهتر خواهد شد. به هر حال، صنعت نفت به طور حتم رشد و توسعه خواهد یافت، بنابراین، افق توسعه در نفت روشن است.
جلیلی گفت: جفرافیای نفت در ایران گسترده است، از این رو نمایشگاههای ایران که در زمینه نفت و گاز برگزار می شود دارای اهمیت بین المللی است. افزون بر این، شرکتهای بزرگ خارجی تمایل دارند در طرحهای توسعه صنعت نفت حضور داشته باشند.به گزارش شانا بیستمین نمایشگاه بین المللی نفت،گاز و پتروشیمی امروز ١٦ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی در تهران افتتاح شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید