خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس بنیاد نخبگان استان گلستان در نشست شورای خیّرین علم و فناوری بنیاد نخبگان استان با بیان اینکه اشتغال‌زایی دانش‌بنیان است، گفت: زمینه و بستر انجام عمل خیر در حوزۀ اشتغال و کارآفرینی دانش‌بنیان باید ایجاد شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ ششمین جلسه شورای خیّرین علم و فناوری بنیاد نخبگان استان گلستان با هدف برنامه‌ریزی جهت برگزاری «جشنوارۀ اهدای جایزه کارآفرینی» برگزار شد.
در این نشست، ابوالقاسم خزاعیان؛ رئیس بنیاد نخبگان استان گلستان با بیان اینکه اشتغال‌زایی دانش‌بنیان است، گفت: زمینه و بستر انجام عمل خیر در حوزۀ اشتغال و کارآفرینی دانش‌بنیان باید ایجاد شود.
وی با اشاره به ظرفیت‌های بالای شورای خیّرین علم و فناوری استان، بر اهمیت جایزۀ کارآفرینی و اثرات فرهنگی این حرکت خیر تأکید کرد و خواستار توجه ویژه همۀ بخش‌های خصوصی و دولتی به گسترش علم و حمایت از مستعدان‌برتر کم‌برخوردار شد.
در ادامه، جواد نظری؛ نماینده کمیتۀ امداد امام‌خمینی(ره) استان گلستان، با تأکید بر لزوم گسترش هر چه بیشتر علم و فناوری، از حمایت تسهیلاتی این نهاد از جشنواره جایزۀ کارآفرینی خبر داد.
در ادامه این جلسه، طرح‌های ارسال شده به دبیرخانه جشنوراه بررسی شد و تشکیل کمیتۀ علمی، متشکل از متخصصان در حوزه‌های مرتبط با طرح‌های ارسال شده، مورد تصویب قرار گرفت.
حمایت از طرح‌های منتخب متناسب با اولویت آنها و با توجه به نظرات کارگروه علمی و اعضای شورا و همچنین برگزاری جشنوارۀ اهدای جایزه کارآفرینی گلستان در تاریخ 25 آذر ماه همزمان با روز پژوهش، از دیگر مصوبات این جلسه بود.
لازم به ذکر است، در بخش دیگری از این مراسم، خزاعیان از سایت خیرین علم و فناوری به نشانی www.khayerin-bmn.ir که توسط خیّرین استان طراحی و راه‌اندازی شده، رونمایی کرد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید