خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 1.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


خانپور اعلام کرد:

 مهارت آموزی هموار شدن اشتغال  وارتقاي دانش سربازان وظیفه

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران از انعقاد تفاهم نامه همکاری فرمانده انتظامی شرق تهران و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران در راستای مهارت آموزی و اشتغال سربازان وظیفه پادگان های شرق تهران خبر داد.
به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان تهران، حمیدرضا خانپور پادگان را بستر و فرصتی مناسب  جهت کسب مهارت و هموار شدن مسیر اشتغال سربازان وظیفه عنوان نمود و اذعان داشت: ارایه آموزش‌های مهارتی در راستای فراهم سازی زمینه اشتغال سربازان وظیفه و ارتقای مهارت، آن‌ها در هنگام سپری کردن دوران سربازی است که موجب توانمندسازی آن‌ها برای ورود به بازار کار خواهد شد.وی  خاطرنشان کرد:

معرفی مربیان و کارشناسان مهارتی، بیمه کردن کارآموزان در برابر حوادث هنگام آموزش، نحوه کار با دستگاه‌ها و تجهیزات کارگاهی و برگزاری آزمون و سنجش مهارت کار‌آموزان از جمله تعهدات اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران در تفاهم نامه مذکور می باشد. به گفته مدیرکل استان تهران هدف از انعقاد این تفاهم نامه همکاری فراهم سازی زمینه احراز اشتغال نیروهای وظیفه جهت ورود به بازار كار پس از پایان دوره مقدس سربازي با ارتقاي دانش و مهارت آموزی و آشنایی با دنیای واقعی کار می باشد.
خانپور با اشاره به ارائه آموزش های متناسب با نیاز بازار کار به سربازان وظیفه، اظهار داشت: مکانیک موتورهای بنزینی، جوشکاری با فرآیند قوس الکتریکی E3، نصب و سیم کشی تجهزات مدارهای الکتریکی، تعمیر مدارات الکتریکی خودرو و ... از رشته های ارائه شده مهارتی مطابق با استانداردهای بین المللی است که سربازان حین گذراندن خدمت سربازی آموزش های بازار محور را که در آینده می تواند به عنوان یک شغل و کسب و کار محسوب شود فرا می گیرند.  
مدیرکل استان تهران با اعلام این مطلب که برنامه ریزی ها به نحوی انجام می پذیرد که آموزش‌ها، برگزاری آزمون، صدور و تحویل گواهینامه‌های مهارت قبل از ترخیص کارآموزان انجام شود: گفت: تجهیز کارگاه های آموزشی، تأمین مواد مصرفی، تأمین فضای مناسب آموزشی مطابق با استانداردهای آموزش فنی و حرفه ای و ... را  فرمانده انتظامی شرق تهران به عهده می گیرد. وی در پایان تأمین مربی واجد شرایط، توسعه 10 درصدی آموزش های مهارتی، خاتمه یافتن دوره های آموزشی تا پیش از ترخیص سربازان را از اهداف مشترک این تفاهم نامه آموزشی برشمرد. شایان ذکر است شایان ذکر است این تفاهم نامه که از یک ساله منعقد گردید از ابتدای سال جاری اجرایی گردیده و آیین انعقاد تفاهم نامه با حضور سیروس فتحی فرمانده انتظامی ویژه شرق تهران و حمیدرضا خانپور مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران برگزار شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید