خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی، رویداد کارآفرینی اسلامی_قرآنی «طلوع برکت» 28 تا 30 آذرماه 95 برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ «طلوع برکت» یک رویداد استارتاپی اسلامی - قرآنی کریم است. در این رویداد طی یک برنامه فشرده سه روزه، شرکت‌کنندگان با فضای کارآفرینی اسلامی – قرآنی در کشور و جهان آشنا می‌شوند.
همچنین به وسیله بسته‌های آموزشی فشرده با مبانی راه‌اندازی کسب‌وکار بر اساس ارزش‌های قرآنی و اسلامی آشنا خواهند شد و از فرصت‌ها و تهدیدهای موجود در این بخش از زبان اساتید و فعالان این حوزه اطلاع حاصل می‌کنند.
در بخش دیگر این رویداد، فضای واقعی ایجاد کسب‌وکارهای اسلامی - قرآنی برای شرکت‌کنندگان شبیه‌سازی می‌شود به‌طوری که شرکت‌کنندگان در محیطی پویا و خلاق تیم‌های کاری خود را تشکیل داده و مراحل راه‌اندازی یک کسب و کار اسلامی – قرآنی را از ابتدا تا انتها به‌صورت فشرده تجربه خواهند کرد.
در اختتامیه، تیم‌های کاری نتیجه تلاش‌های دو روزه خود را در مقابل چشم سرمایه‌گذاران و داوران ارائه می‌دهند، درنهایت    تیم‌هایی که از پتانسیل کافی برای سرمایه‌گذاری برخوردارند توسط سرمایه‌گذاران انتخاب می‌شوند.
محورهای رویداد استارتاپی-اسلامی «طلوع برکت» شامل گردشگری و توریسم، اقتصاد و بانکداری اسلامی، هنرهای تجسمی، معماری و دکوراسیون داخلی، اسباب‌بازی و بازی‌های رایانه‌ای، سلامت و محصولات غذایی حلال،  تولید محتوای چند رسانه‌ای، وب و اپلیکیشن، مد و لباس اسلامی است.
شرکت‌کنندگان در این رویداد علاوه بر حضور در یک کارگاه آموزشی- تجربی 3 روزه کارآفرینی اسلامی-قرآنی، در راستای ایجاد یک کسب و کار اسلامی-قرآنی تجربه کسب می‌کنند. همچنین کارگاه‌های تخصصی متنوعی با بهره‌گیری از اساتید مجرب برگزار می‌شود که در کنار آن فرصت همکاری و بهره‌گیری از تجربیات کارآفرینان برتر این حوزه فراهم می‌شود.
طلوع برکت در انتها به شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر اعطا می‌کند. همچنین تیم‌های برتر علاوه بر دریافت جوایز نفیس در مرکز رشد قرآنی مستقر خواهند شد.
رویداد استارتاپی اسلامی-قرآنی «طلوع برکت» با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،  28 تا 30 آذرماه 95 برگزار می‌شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید