خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 4.50 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رویداد استارتاپی کافه نوآوری (Coffinnovation & Innovetivening) از سلسله رویدادهای مرکز نوآوری و شتابدهی آذربایجان "منشأ" دانشگاه علوم پزشکی تبریز است که برای اولین بار توسط شرکت توسعه ایده تا پدیده "آرتان" طراحی و در تاریخ 22 آذرماه سال جاری برگزار می‌گردد.

اولین برنامه از این رویداد اختصاص به بررسی پرینتر سه بعدی با کاربری تخصصی دندانپزشکی دارد.
این برنامه با تمرین نوآوری با عنوان "نوآورزی" در قالب پروتکل ابداعی "Wordification" توسط دکتر کیهان‌ور آغاز خواهد گردید.
رویداد نوآورانه  Coffinnovation & Innovetivening عصرانه دورهمی می‌باشد که در آن مفاهیم فناورانه با حضور مخترع و فناور مربوطه از مرحله زایش ایده تا کاربرد به صورت موجزی بیان و حلاجی می‌گردد. در رویدادهای  Coffinnovation ملغمه ای از فیلم‌های آموزشی، سخنرانی و بحث گروهی  مطرح گردیده و با همراهی فرد نوآور و فرد تسهیلگر، ۲ ساعت پرشور به تعمیق نوآوری می‌پردازد و در نوع  Innovativening  آن - که به صورت یک در میان حادث می‌گردد - درگیری عملی در راسای فناوری مورد بحث پررنگتر می‌گردد.
هر دو نوع رویداد ابتدا با تمرین نوآوری توسط حضار، هیجان درونی افراد بارور گشته و سپس به بیان فناوری - که عموما از جنس فناوری های مرز دانش و همگرا  (NBICS)  می باشد ادامه می‌یابد.

گفتنی است، علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد نوآورانه می‌توانند به آدرس اینترنتی evand.com مراجعه کرده و در این رویداد ثبت‌نام نمایند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید