خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان گفت: برای رفع مشکلات بیکاری جوانان به تحصیل کردگان دانشگاهی تسهیلات کم بهره اعطا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، سعید مازندرانی با بیان اینکه نرخ بیکاری فارغ التحصیلان در گلستان 18.5 درصد است، اظهار کرد: دفتر اشتغال و کارآفرینی یکی از فعالان عرصه اشتغال در بخش دانشگاهی و ارتباط با بخش های صنعت و اشتغال است که در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان علی آباد کتول راه اندازی شده است.
وی افزود: در راستای کاهش نرخ بیکاری در استان، دانشجویان و فارغ التحصیلان دارای ایده ها و نوآوری های کارآفرینانه، می‌توانند جهت اجرای طرح های خود تسهیلاتی با بهره پایین دریافت کنند.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان افزود: در حال حاضر تسهیلات مناسبی با نرخ بسیار پایین برای این استان در نظر گرفته شده که در نظر داریم بخشی از این تسهیلات را در اختیار دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دارای ایده‌ها و نوآوری‌های کارآفرینانه قرار دهیم تا در زمینه کاهش نرخ بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی قدم‌های مثبتی برداشته شود.
مازندرانی ادامه داد: اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان هم در زمینه ارایه تسهیلات، کمک های قانونی، آموزشی و دیگر موارد، از این کارآفرینان جوان، فارغ التحصیلان و دانشحویان حمایت خواهد کرد.
وی با اشاره به تحصیل بیش از 200 دانشجوی دکتری در حوزه کسب و کار و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول، گفت: با این پتانسیل می‌توانیم بخش‌های مختلف اقتصادی استان را متحول کرده و اشتغال مناسبی ایجاد کنیم.
مازندرانی با بیان اینکه دولت برای استان گلستان 20 هزار شغل در نظر گرفته است، تاکید کرد: با حمایت های مختلفی که وجود دارد، می توانیم بخش مهمی از این سهم اشتغال را در بحث دانشگاه و دانشجویان شکل دهیم.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید