خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس بنیاد نخبگان استان کرمان در رویداد «استارت‌آپ ویکند سلامت کرمان» با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ کارآفرینی در استان گفت: استارت‌آپ‌‌ها اشاعه‌دهندۀ فرهنگ کارآفرینی هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در ادامۀ برگزاری برنامه‌های مصوب و با هدف اشاعۀ فرهنگ کارآفرینی در حوزۀ نخبگانی، برنامۀ «استارت‌آپ ویکند سلامت کرمان» با همکاری بنیاد نخبگان استان کرمان، مرکز نوآوری استان و دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان برگزار شد.
در مراسم اختتامیۀ این رویداد، علیرضا سعیدی؛ رییس بنیاد نخبگان استان کرمان بر لزوم ترویج فرهنگ کارآفرینی در استان تأکید و به ضرورت اصلاح رویکرد شغلی دانش‌آموختگان خاصه مستعدان‌برتر اشاره کرد.
وی افزود: راه‌اندازی کسب‌‎و‌کار بر پایۀ دانش و ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان یکی از ملزومات حوزۀ نخبگانی و ارکان توسعه و پیشرفت استان است.
لازم به ذکر است، استارت‌آپ ویکند سلامت کرمان، در روز ابتدایی با برگزاری کارگاه تیم‌سازی و تشکیل تیم‌ها آغاز شد و سپس در روز دوم شرکت‌کنندگان با چگونگی تکمیل بوم‌کسب‌و‌کار آشنا شدند و فعالیت خود را آغاز کردند.
در انتهای روز دوم، پس از سخنرانی یکی کارآفرینان برتر و موفق کشور در حوزۀ سلامت، تیم‌های شرکت‌کننده ایده‌های خود را در مراسم اختتامیه رویداد ارائه داده و در نهایت با نظر داوران سه تیم برگزیده معرفی شدند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید