خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

نشست سالانه بنگاه های تجاري اروپايی به منظور تقدير از پروژها و ابتکارهايی که منجر به تشويق و ترويج کارآفرينی در تالين پايتخت استونی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سيما به نقل از پايگاه اينترنتی شبکه تلويزيونی يورونيوز، کميسيون اروپا برای بهبود بازدهی خريدهای بخش دولتی طرحي را آغاز کرده است که به بنگاه های تجاری کمک می کند تا به بازارهای دولتی دسترسی داشته باشند.
 طی پنج سال گذشته شرکت های تجاری کوچک و متوسط حدود هشتاد و پنج درصد مشاغل اروپا، دو سوم مشاغل در بخش خصوصی را ايجاد کرده اند. فرصت هايی که بازارهای دولتی برای اين بنگاه های تجاری فراهم می کنند يکی از موضوعات نشست سالانه بنگاههای تجاری اروپا بود که در تالين، پايتخت استونی برگزار شد. تالين، پايتخت استونی، ميزبان نشست بنگاه های تجاری اروپايی بود. کميسيون اروپا اين نشست سه روزه را که شامل کنفرانس و کارگاههايی تعاملی برای کارآفرينان، اقتصاددانان و سياستگذاران برگزار کرده است.
کسب و کارهای کوچک اروپايی در اين نشست با مسئولان اتحاديه اروپا در حوزه بازار داخلی و کارآفرينی درباره دسترسی بنگاه های تجاری به بازار دولتی بحث و گفتگو کردند. بدون در نظر گرفتن بخش مالی بيش از نود و نه درصد شرکتهای اروپايی را کسب و کارهای کوچک تشکيل می دهد، اما تنها چهل و پنج درصد اين بنگاه ها با بخش دولتی قرارداد دارند. اتحاديه اروپا می خواهد اين ميزان را به پنجاه و هشت درصد برساند.
هدف تقويت اين بازار واحد همچنين افزايش سرمايه گذاری در حوزه های حساس از جمله در حوزه صنايع دفاعی است. اين نشست سالانه همچنين فرصتی است برای تقدير از پروژها و ابتکارهايی که منجر به تشويق و ترويج کارآفرينی در اروپا می شوند و جايزه کميسسيون اروپا برای ترويج کارآفرينی به يک طرح هلندی اهدا شد. جايزه بزرگ ترويج کارآفرينی در يازدهمين دوره جوايز به پروژه ای در هلند به نام «اينوفست»داده شد. ايده اصلي طرح اينوفست، آزمودن نوآوری ها و فناوری های نوين در جشنواره ها و فسيتوال های مختلف است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید