خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیر مرکز رشد دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: همزمان با هفته پژوهش، دومین جشنواره نوآوری و کسب و کار خواجه نصیر در این دانشگاه کار خود را با پذیرش ایده‌ها و طرح‌های کسب و کار نوآورانه آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حامد ابراهیمی ضمن اعلام این مطلب افزود: این جشنواره رویدادی سه ماهه است که برنامه هایی چون اکران فیلم‌های مرتبط با کارآفرینی، برگزاری دوره‌های تخصصی آموزش استارتاپ ها و دورهمی با کارآفرینان در آن به اجرا در می‌آیند.
وی مهمترین قسمت جشنواره را بخش مسابقه آن اعلام کرد و گفت: این بخش به اینوکاپ معروف است.
ابراهیمی افزود: «اینوکاپ ۲۰۱۸» در دو محور «ایده‌های نوآورانه» و «طرح‌های کسب و کار» برگزار می‌شود، در این بخش آثار دریافتی در فرآیند داوری با شاخص‌های فنی، مدیریتی و بازار ارزیابی می‌شوند.
وی با تأکید بر اینکه در نهایت ۳ تیم در قسمت ایده نوآورانه و ۳ تیم در قسمت طرح کسب و کار به عنوان برترین‌ها انتخاب و قدردانی خواهند شد گفت: اینوکاپ سراسری است و افراد خلاق از همه دانشگاه ها، مراکز رشد، پارک‌های علم و فناوری می‌توانند در آن شرکت کنند.
وی روح حاکم بر ارزیابی طرح‌ها را قابلیت خلق ارزش افزوده بالا و اشتغال زایی اعلام کرد و افزود: جشنواره نوآوری و کسب و کار خواجه نصیر از ۲۰ آذر تا ۱۵ اسفند ۹۶ برگزار خواهد شد، البته برای برگزاری این جشنواره یکی از هولدینگ‌های بزرگ صنعتی با دانشگاه مشارکت کرده است و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و چند استارتاپ مطرح کشور جزو حامیان آن هستند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید