خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

جشنواره «رويش خليج‌فارس» به میزبانی بنیاد نخبگان استان هرمزگان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ بنیاد ملّی نخبگان با هدف رونق بخشیدن به فضای ابتکار، انگیزه بخشیدن به جوانان و شناسایی اختراع‌های برگزیده و تسهیل در مسیر آنها به منظور رسیدن به محصولی دانش‌بنیان و تکمیل چرخة نوآوری و تبدیل دارایی‌های فکری به ثروت، برگزاری جشنواره‌های منطقه‌ای رویش را یکی از اولویت‌های کاری خود قرار داده است.
اختراع‌هایی که در این جشنواره‌ها مورد تأیید هیئت‌داوران قرار می‌گیرند، از تسهیلات بنیاد برای طی مسیر توانمندسازی بهره‌مند شوند. این مسیر از سه ایستگاه با نام‌های «اختراع‌های سطح 3»، «اختراع‌های سطح 2» و «اختراع‌های سطح 1» می‌گذرد.
ميزان تازگي اختراع در سطح ملّي و بين‌المللي، طول عمر فنّاوري حاصل از اختراع، آثار اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي ناشي از به‌كارگيري اختراع، چگونگي مستندسازي فرايند رشد اختراع و قابليت ورود به بازار و ارزش‌افزودة اقتصادي و اجتماعي حاصل از تجاري‌سازي اختراع، مهمترین ملاک‌های داوری برای انتخاب و معرفی اختراع سطح 3 هستند.
بر همین اساس و با هدف شناسایی و پشتیبانی از اخترعات برگزیده، جشنوارة منطقه­ ای اختراعات و ابتكارات رويش خليج‌فارس به عنوان آخرین جشنوارۀ رویش سال 96 به میزبای بنیاد نخبگان استان هرمزگان و با مشارکت بنیادهای نخبگانی استان‌های هرمزگان، فارس، خوزستان، بوشهر و كهگيلويه‌و‌بويراحمد در روزهای دوم و سوم اسفندماه برگزار می‌شود.
لازم به ذکر است، مخترعان متقاضی حضور در جشنوارۀ منطقه­ای اختراعات و ابتكارات رويش خليج‌فارس می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانۀ بنیاد نخبگان استان هرمزگان به نشانی hormoz.bmn.ir مراجعه کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید